سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهدیشهر خبرداد؛

قطع برق ۴ روستای شهرستان مهدیشهر به علت بارش باران

ارگی گفت: از روز گذشته برق روستاهای کمرود، پاقلعه، رودبار و لرد به علت مشکلات ناشی از بارندگی‌های اخیر قطع‌ شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن ارگی فرماندار مهدیشهر گفت: در پی بارش باران و وقع سیلاب در نواحی کوهستانی مهدی‌شهر خساراتی به زیرساخت‌های راه و برخی روستاها واردشده است که از روز گذشته برق روستاهای کمرود، پاقلعه، رودبار و لرد به علت مشکلات ناشی از بارندگی‌های اخیر قطع‌شده است.

وی افزود: به‌تبع به علت نبود برق مشکلات مخابراتی نیز ایجاد شد که با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق فرماندار سوادکوه استان مازندران می‌کوشیم تا در اسرع وقت برق این مناطق که از سوی استان مجاور تأمین شده، وصل شود.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه یقیناً با وصل شدن برق مشکلات مخابرات منطقه نیز برطرف می‌شود، ابراز داشت: در این راستا لازم به توضیح که تعدادی از روستاها اعم از پا قلعه، رودبار و لرد با تأمین موتور برق اضطراری مشکل مخابراتی آن برطرف شده است.

فرماندار مهدی‌شهر در خصوص بازدید صورت گرفته از منطقه نیز اضافه کرد: در ساعات اولیه بحران از سوی بخشدار شهمیرزاد و کارشناس مدیریت بحران بخش، مدیرکل راه و ترابری، رئیس پلیس‌راه استان سمنان از منطقه بازدید و تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شد.

انتهای پیام / گ

برق ۴ روستای مهدی‌شهر قطع شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.