سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۵ هزار بروشور راهنمای گردشگری در ایام نوروز در مهاباد

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد از توزیع ۱۵ هزار بروشور راهنمای گردشگری در بین مسافران نوروزی خبر داد.

غلامرضا عبده، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در ایام نوروز ۱۵ هزار بروشور راهنمای گردشگری در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

وی افزود: از این تعداد دو هزار و ۵۰۰ عدد توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به اداره میراث فرهنگی مهاباد تحویل داده شده بود، دو هزار و ۵۰۰ عدد بروشور توسط اداره میراث فرهنگی مهاباد و ۱۰ هزار عدد نیز توسط شهرداری این شهرستان چاپ شده است.

عبده ادامه داد: این بروشور‌ها حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری استان و مهاباد است که همراه با نقشه راهنمای گردشگری در ایستگاه‌های ورودی شهر بین مسافران نوروزی توزیع می‌شده است.

گفتنی است، مهاباد یکی از مقاصد مهم گردشگری در آذربایجان غربی است که امسال با اجرای جشن نوروزگاه، برپایی نمایشگاه آداب و سنن و صنایع دستی، اجرای مراسم سنتی کوسه به داس در مناطق مختلف گردشگری این شهرستان پذیرای مسافران نوروزی بوده است.

انتهای پیام/ج

توزیع بروشورهای راهنمای گردشگری بین مسافران نوروزی مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.