سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انتقاد از رفتار متناقض آمریکا و تلاش این کشور برای فریب افکار عمومی دنیا

دبیرکل جمعیت آبادگران گفت: آمریکا در ظاهر سازمانهای انساندوستانه درصدد فریب افکار عمومی دنیاست درحالی که واقعیت این نیست.

حسن بیادی، دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به ارزیابی  رفتار متناقض آمریکا در ابراز نگرانی برای سیل زدگان کشورمان در کنار اعمال تحریم‌های ظالمانه بر ضد ملت ایران پرداخت و گفت: بنابر شواهدی که وجود دارد، نقش صهیونیست‌ها در سیاست‌های کلی دنیا قابل چشم‌پوشی نبوده و این نوع تضادها و فریب‌های اجتماعی، در برنامه‌ریزی و رفتارهای کشورهای وابسته به آنان به راحتی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: این سیاست تبعیض و انحصار طلبی را در آمریکا با داشتن اختیارات و امکانات و استفاده از منابع ، ثروت و علوم جهانی توسط کشورهای دنیا به‌ طور آشکارا خواهید دید.

بیادی با تشریح سیاست‌های نظام سلطه خاطرنشان کرد: مگر آژانس انرژی هسته‌ای قرار نیست بر همه کشورهای دنیا که صاحب و دارنده این تکنولوژی هستند نظارت داشته باشد، پس چرا اسرائیل و آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی از این امر مهم مستثنی هستند و یا اینکه چرا کشورهایی همچون ایران که در سلطه آنان قرار ندارند، مورد تهاجم فیزیکی و تبلیغاتی آنان قرار می‌گیرند و یا با وحشیانه‌ترین ابزارهای ضد انسانی با آنها برخورد می‌شود.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا در تلاش است تا با جملاتی انسان‌دوستانه درباره ایران بعضی افراد ناآگاه به سیاست‌های فریبکارانه استکباری خود را در دنیا فریب داده و در کار حکومت‌ها خلل و دوگانگی ایجاد کند.

وی با انتقاد از رفتار متناقض آمریکا برای فریب افکار عمومی دنیا مجددا یادآور شد: عملا شاهد هستیم که آمریکا در  ظاهر سازمان‌های مردم نهاد همچون صلیب سرخ و سازمانهای انسان دوستانه درصدد فریب افکار عمومی دنیاست در حالی که در واقعیت اینگونه نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیل ، تحریم ، آمریکا ، صهیونیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.