سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سکری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

ورود قطار‌ فوق‌العاده به خط آهن تهران-جنوب/ بازگشایی محور ریلی شمال کشور؛ به زودی

سخنگوی شرکت راه آهن از بازگشایی محور ریلی جنوب کشور و ورود قطار‌های فوق‌العاده برای اعزام مسافران خبر داد.

صادق سکری سخنگوی شرکت راه آهن در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه محور ریلی جنوب کشور از شب گذشته بازگشایی شد گفت: از فردا سیر قطار‌های محور جنوب به روال عادی بازمی‌گردد و برای جبران توقف این چند روز یک رام قطار فوق‌العاده علاوه بر قطارهای برنامه ای به این محور اضافه کرده‌ایم.

وی گفت: چندی پیش محور ریلی جنوب کشور به دلیل سیل و طغیان مسدود شده بود که با تلاش تمامی همکاران این محور امروز صبح بازگشایی شد.

سخنگوی شرکت راه آهن تأکید کرد: برای تمامی مسافران پیامک ارسال شده که این محور بازگشایی شده و در صورت تمایل می‌توانند از این محور استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: تسریع ترمیم خط آهن مناطق سیل زده


سکری اظهار کرد: هم به ظرفیت قطار و هم به تعداد واگن‌ها در محور ریلی جنوب کشور اضافه شده است.

وی یادآوری کرد: به مسافرانی که بلیت آن‌ها کنسل شده بود ۱۰۰ درصد مبلغ استرداد شده و در صورت تمایل می‌توانند مجدداً از مراکز معتبر بلیت محور ریلی را خریداری کنند.

سخنگویشرکت راه آهن با اشاره به اینکه محور ریلی شمال کشور به دلیل رانش زمین و سیل از چندی پیش مسدود شده است، گفت: با توجه به شرایط سخت موجود و رانش زمین در این منطقه همکاران فنی راه‌آهن با تغییر مسیر و ایجاد واریانت جدید درتلاش برای بازگشایی این خط هستند.

سکری اظهار کرد: ایجاد این واریانت زمانبر است و امیدواریم تا فردا این محور شمال کشور بازسازی شود و مجدداً سیر قطار در این محور هم از سر گرفته شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون مسافران بخش ریلی شمال کشور به صورت تبادلی از طریق اتوبوس و قطار در این مسیر جابه جا می شوند و تنها محدوده زیر آب مسدود شده است.

وی اظهار کرد: مسافرانی که بلیت محور شمال ریلی کشور را خریداری کرده بودند و بلیت آن‌ها کنسل شده مبلغ این محور هم به صورت ۱۰۰ درصد استرداد می‌شود.

سخنگوی شرکت راه آهن در پایان گفت: راه آهن در ایام نوروز و با توجه به شرایط جوی به تمامی تعهدات خود در حوزه مسافری عمل کرده و در صورت مسدود شدن محور‌های جنوب و یا شمال کشور از طریق قرار دادن قطار‌های فوق‌العاده و یا افزایش ظرفیت‌ها سعی کرده به مشکلات مسافران در این محور‌ها رسیدگی کند.

انتهای پیام/

استرداد بلیت های قطار کنسل شده در مسیر شمال و جنوب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.