سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش بیش از ۱۰ هزار بیمار در مراکز درمانی دانشگاه

نماینده هیات رییسه در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پذیرش هزار و ۵۲۵ بیمار به اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدباقر خسروی نماینده هیات رییسه در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر ارتقای سطح ارایه خدمات به بیماران و مراجعان در مراکز بهداشتی درمانی تاکید کرد و گفت: روسا و مدیران بیمارستان‌ها باید پیگیر وضعیت رسیدگی به بیماران و روند ارایه خدمات به آنان به ویژه مسافران نوروزی باشند تا بدون وقفه‌ای خدمات به مراجعان ارایه شود.

محمدجواد مرادیان دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز تاکید کرد: تمامی داوطلبان شامل پزشک، پرستار و پیراپزشک در صورت تمایل به خدمت در مناطق سیل زده شیراز، باید مورد تایید و تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز خدمت ارایه دهند.
وی افزود: در دوازدهمین روز از تعطیلات سال نو، ۱۰ هزار و ۵۲۵ بیمار به اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کردند و ۲۱۱ مورد عمل جراحی در این بازه زمانی در مراکز درمانی دانشگاه انجام شد.

مرادیان ادامه داد: ۱۱۷ بیمار مبتلا به مشکلات تنفسی و ۲۲۷ بیمار مبتلا به مشکلات گوارشی، در دوازدهمین روز از تعطیلات نوروزی، به اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های فارس مراجعه کردند.

مهدی خسروی نماینده معاونت غذا و دارو در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه گفت: بازدید از داروخانه‌های سطح شهر و بیمارستان‌های واحد‌های تابعه انجام شده و کمبودی در زمینه دارویی تاکنون وجود نداشته و شهروندان به ویژه مسافران نوروزی می‌توانند در صورت نیاز دارو‌های خود را از داروخانه‌های موجود در استان تهیه کنند.
انتهای پیام/م

ارائه خدمات درمانی به بیماران در تعطیلات نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.