سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود امواج ناپایدار ضعیف به استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:از روز پنجشنبه با ورود امواج ناپایدار ضعیف به استان اصفهان شاهد بارش‌های پراکنده و خفیف در مناطق غرب، شرق و جنوب استان خواهیم بود.

ابراهیم هنرمند کارشناس  پیش بینی هوای استان اصفهان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به استقرار جوی نسبتا پایدار بر روی استان طی امروز اظهار کرد: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در نیمه جنوبی استان برای امروز وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از روز پنجشنبه با ورود امواج ناپایدار ضعیف به استان شاهد افزایش ابر، وزش باد در بیشتر مناطق استان و بارش‌های پراکنده و خفیف در مناطق غرب، شرق و جنوب استان خواهیم بود.

کارشناس  پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای استان دو تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد ادامه داد: در این بازه زمانی بیشینه و کمینه دمای کلانشهر اصفهان ۱۸ و هفت درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

هنرمند افزود: بر این اساس خورو بیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و میمه با دمای صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: از روز شنبه با نفوذ سامانه بارشی جدید به استان بارندگی‌ها در غرب و جنوب اصفهان افزایش خواهد یافت و در کلانشهر اصفهان و سایر نقاط استان بارش‌های رگباری و پراکنده طی هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.