سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلیه ۲ روستا در شهرستان اندیمشک

بخشدار الوار گرمسیری اندیمشک از تخلیه ۲ روستا هم زمان با آغاز سیلاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس پاپی، بخش الوار گرمسیری اندیمشک گفت: با توجه به پوشش کوهستانی خود و احتمال وقوع سیلاب، برای تأمین نیاز‌های شهروندان آماده‌سازی شده است.

وی افزود: برای خدمت‌رسانی به شهروندان در بخش الوار گرمسیری شهرستان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و تمام توان و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با سیلاب احتمالی تأمین و آماده‌سازی شده است.

پاپی بیان داشت: مسیر ۳ روستای شهرستان اندیمشک بازگشایی شد و بیش از این و به دلیل ریزش کوه مسیر روستا‌های سرخکان، منگره و امامزاده احمد (ع) در بخش الوار گرمسیری مسدود شده بود که مشکل برطرف و تردد در این مسیر‌ها عادی است.

بخشدار الوار گرمسیری اندیمشک عنوان کرد: بیش از این نیز ۲ روستای بخش الوار گرمسیری به جهت مقابله با سیلاب احتمالی و تأمین نیاز‌های شهروندان تخلیه شده‌اند و روستا‌های ۲ آب و تخت شه برای مقابله سیلاب احتمالی تخلیه شده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: روستا‌ها به دلیل احتمال افزایش آب در محدوده بالا دست سد بالارود تخلیه شده‌اند و شهروندان برای تردد در جاده‌های ارتباطی و مسیر‌های مجاور بستر‌های آبی و کوهستانی به رعایت نکات ایمنی توجه جدی داشته و از تردد غیرضروری در این مناطق اجتناب کنند و مسیر جاده‌ای اندیمشک به پل دختر به دلیل سیلاب در استان لرستان مسدود است.

انتهای پیام/م

تخلیه روستاهای در معرض سیلاب

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.