سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان ۶۹۰۰ مسافر نوروزی در ستاد فرهنگیان مهاباد

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: ۶ هزار و ۹۰۰ نفر از ابتدای فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی نوروزی تا پایان روز دوازدهم فروردین سال جاری در این شهرستان پذیرش شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کامبیز شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: این تعداد مسافر شامل ۱۷ هزار و ۲۵۰ نفر روز است که در مراکز اقامتی آموزش و پرورش پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به اینکه مهاباد بیش از ۳۰ درصد کل اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: این طرح در پایان روز ۱۲ فروردین ماه در این شهرستان به اتمام رسید و دیگر اسکانی در مدارس نخواهیم داشت.

شاوله اظهار داشت: امسال ۱۹ مدرسه با ۲۱۳ کلاس در قالب تیپ‌های مختلف شامل ویژه، الف. و ب. تقسیم بندی و برای پذیرایی از میهمانان نوروزی امسال تجهیز شده بود.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد بیان کرد: در کلاس‌های تیپ ویژه امکاناتی مانند تخت، پتو و بالش، تلویزیون و یخچال در کلاس‌ها وجود داشت و کلاس‌های تیپ «الف» نیز به تمام این امکانات به جز تخت تجهیز شده و در تیپ «ب» نیز تلویزیون و یخچال به صورت موجود بود.

فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش مهاباد از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۷ آغاز شده و ۱۲ فروردین ماه جاری پایان یافت.

شهرستان مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری در غرب کشور به شمار می‌رود که به نگین گردشگری آذربایجان مشهور است.

انتهای پیام/ج

۶۹۰۰ مسافر نوروزی در ستاد فرهنگیان مهاباد اسکان یافتند

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.