سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستارگان یوونتوس به پایان راه نزدیک می شوند؟

قرارداد چند ستاره یوونتوس به پایان نزدیک شده و باید دید مسئولان این باشگاه معروف چه تصمیمی اتخاذ می کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال یوونتوس امسال شرایط متفاوتی را تجربه می کند با در اختیار گرفتن رونالدو حالا پس از سال های ناکامی در فینال لیگ قهرمانان اروپا به دنبال کسب این جام است.

بانوی پیر در این فصل از رقابت های سری آ تقریبا قهرمانی اش را قطعی کرده تا همانند چند سال گذشته بر سکوی نخست فوتبال ایتالیا بایستد البته یوونتوسی ها در جام حذفی بر خلاف 3 دوره گذشته که به عنوان قهرمانی رسیدند ناکام بودند و خیلی زود حذف شدند.

این روز ها اخبار مختلفی از حضور بازیکنان مختلف در یوونتوس و جدا شدن عده ای دیگر به گوش می رسد و احتمالا باید در فصل آینده شاهد یوونتوسی متفاوت بود.

مارسلو ، کروس ، وارن و بیل چهار بازیکن رئال هستند که شایعات زیادی درباره حضور آن ها در یوونتوس مطرح شده است. همچنین شنیده شده بازیکنانی چون داگلاس کاستا و ساندرو  پیشنهاد های خوبی دارند و احتمالا از جمع یوونتوسی ها جدا شوند.همچنین تعدادی از بازیکنان این تیم ها چیزی از قراداشان باقی نمانده است و هر کدام ممکن است از این تیم بروند.

بارتزالی و کیلنی دو مدافع یوونتوس هستند که هر دو سن بالایی دارند به ترتیب تا سال 2019 و 2020 با این تیم قرارداد دارند. بارتزالی به پایان دوران فوتبالی اش نزدیک شده است و ممکن است از این تیم جدا شود و یا از فوتبال خداحافظ کند اما کیلینی وضعیت متفاوتی دارد و احتمالا باشگاه برای مدت کمی با او تمدید کند.

کاسارس و پنسیلو این روز ها خیلی در ترکیب حضور ندارند و قراردادشان به ترتیب در سال 2019 و 2020 به پایان می رسد و به احتمال زیاد از این تیم جدا شوند.

متئویدی ، کوادرادو ، مانژوکیچ و کین هم قرادادشان تا 2020 اعتبار دارد. متئویدی که یکی از بازیکنان خوب یوونتوس و تیم ملی فرانسه است با وجود پیشنهاد هایی که دارد ممکن است در این تیم باقی بماند اما کوادرادو که با پیشنهاد های خوب از لیگ جزیره رو به روست شاید از جمع راه راه پوشان تورین جدا شود.

مانژوکیچ هم با وجود عملکرد خوبی که دارد سنش بالا رفته با این حال عنوان شده بود شاید با این بازیکن تا 2023 تمدید قرارداد صورت بگیرد اما با توجه به این که کین این روز ها به خوبی می درخشد و تنها نوزده سال سن دارد ممکن است در صورت تمدید قرارداد با این ستاره جوان قرارداد مانژوکیچ تمدید نشود.

مویس کین هم از جمله بازیکنانی است که این روز ها با توجه به عملکردش با پیشنهاد های فوق العاده ای رو به روست.


بیشتر بخوانید:

کالیاری ۰ - یوونتوس ۲/پدیده ۱۹ ساله جانشین موفق ستاره‌های مصدوم

یوونتوس 1 - امپولی 0/پیروزی بیانکونری باز هم با درخشش کین

رم ۲ - امپولی ۱ / رانیری کارش را روی نیمکت گرگ‌ها با برد آغاز کرد

خوشگذرانی‌های سریالی ستاره فوتبال به بهانه مصدومیت!

ناپولی ۱ - یوونتوس ۲/ نبرد بر سر اسکودتو به پایان رسید


انتهای پیام/

نگاهی به قرارداد های یوونتوسی ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.