سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان اضطراری۵۹۱ سیل زده در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۵۹۱ تن از آسیب دیدگان سیل اخیر در مکان‌های پیش بینی شده این استان اسکان اضطراری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، بهروز کارخانه‌ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: بیشترین میزان اسکان اضطراری مربوط به شهرستان بهار با ۳۲۰ تن، در اسدآباد ۷۰ آسیب دیده و نهاوند با ۷۰ تن است.
وی اضافه کرد: همچنین از یازدهم تا سیزدهم فروردین امسال ۴۲۴ عملیات در حوزه سیل و آبگرفتگی توسط هلال احمر همدان صورت گرفت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۳۱۹ امدادگر هلال احمر در قالب ۱۱۰ تیم امداد رسانی به حادثه دیدگان را بر عهده داشتند.
کارخانه‌ای ادامه داد: ملایر با ۱۰۷ عملیات، نهاوند با ۹۸ عملیات، کبودراهنگ با ۹۱ عملیات و شهرستان همدان با ۸۹ عملیات بیشترین میزان ماموریت‌های هلال احمر را تشکیل می‌دهند.
وی افزود: سیل و آبگرفتگی سه هزار و ۱۳۵ حادثه دیده در همدان به جا گذاشت که هلال احمر به ۲ هزار و ۸۸۴ آسیب دیده کمک رسانی کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: برای انجام عملیات‌های امدادی ۱۹ نوبت خودرو‌های آمبولانس، ۶۶ نوبت خودرو‌های کمک دار بکارگیری شدند و همچنین به سیل زدگان روستای مهاجرآباد توسط قایق امدادرسانی شد.
کارخانه‌ای با بیان اینکه بروز سیل موجب مصدومیت ۶ تن و مرگ چهار شهروند شد اظهار داشت: در ۷۲ ساعت گذشته ۵۹ هزار و ۸۹۸ تماس با هلال احمر برقرار کردند که به ۳۹ هزار و ۶۳۰ تماس پاسخ داده شده است

انتهای پیام /د.ا

۵۹۱ سیل زده در همدان اسکان اضطراری شدند

برچسب ها: هلال احمر ، سیل زدگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.