سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح اقدامات انجام شده توسط فرماندار هرسین در مناطق سیل زده

اقدامات انجام شده توسط فرماندار هرسین در مناطق سیل زده از ساعت ۵ صبح امروز تا ساعت ۲۰:۵۰ تشریح شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : از جمله اقدامات انجام شده انتقال قابل توجهی از اهالی روستا‌های قروه، ولی و چمبطان سفلی (که حاضر به ترک روستا نبودند) به کمپ‌های اسکان اضطراری با کمک نیرو‌های تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه بیستون و سپاه شهرستان اعزام نیرو‌های امدادی، بنیاد مسکن و بخشداری‌ها به روستا‌های در محاصره سیل قلعه محمد علی، چشمه بیگی، چم حیدر و چم کبود بود .

وی گفت : علاوه بر کمپ پتروشیمی اوره و آمونیاک کمپ اسکان اضطراری جدیدی در منطقه توسط جمعیت هلال احمر ایجاد شده و روستاییان در صورت تمایل می‌توانند از این کمپ نیز استفاده کنند.

شاه آبادی افزود : برش پل قدیم چهر و خارج شدن حجم انبوهی از آب در منطقه بررسی و ارزیابی وضعیت حامل‌های انرژی، مسیل‌ها و پل‌های منطقه اعلام هشدار حضوری و رادیویی به روستائیانی که حاضر به ترک روستا نبودند از دیگر اقدامات بود .

وی افزود : هماهنگی و ایجاد انسجام، نظارت و ارزیابی واحد‌های مستقر در منطقه برنامه ریزی و انجام هماهنگی‌های مؤثر به منظور پیشگیری از بحران‌های دیگر ایجاد اقدامات لازم به منظور انسجام نیرو‌ها و واحد‌های موجود در منطقه از اقدامات انجام شده بود .

فرماندار شهرستان هرسین گفت : رودخانه گاماسیاب طغیان کرده و به دلیل ورود سیلاب تمامی روستاهاییان حاشیه رودخانه خانه‌های خود را تخلیه کنند .

 

 

انتهای پیام/د

انتقال قابل توجهی از اهالی روستا‌های قروه، ولی و چمبطان سفلی (که حاضر به ترک روستا نبودند) به کمپ‌های اسکان اضطراری

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.