سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۱۱ روستا همچنان از قطعی برق رنج می‌برند/ تلاش برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده ادامه دارد

معاون عمرانی استاندار ایلام پوشش خبری درباره میزان خسارت سیل در استان ایلام را نامناسب دانست.

احمد کرمی، معاون عمرانی استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده اظهار کرد: امروز خوشبختانه توانستیم با توجه به استقرار پنج فروند بالگرد در منطقه امداد رسانی هوایی را به روستا‌ها و بخش ماژین داشته باشیم که البته به علت تخریب مسیر‌های مواصلاتی این بخش امکان خدمات رسانی وجود نداشت، ولی موفق شدیم خدمات رسانی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ۱۱ روستا همچنان از قطعی برق رنج می‌برند، تصریح کرد: ۵ روستا در بخش ماژین است و نزدیک به ۲۰ کیلومتر خط انتقال آن به علت تخریب شدید قطع شده است و سعی کردیم که از مسیر دره شهر از طریق زمینی مسیر را بازگشایی می‌کنیم که انشاء الله دستگاه‌های امداد و خدمات رسان بتوانند خدمات خود را به مردم ارائه کنند.

معاون عمرانی استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه روز گذشته ۸۰ روستا از نعمت آب محروم بودند، افزود: در برخی از شهرستان‌ها مثل دهلران آسیب‌هایی که به راه‌های دسترسی عشایر رسیده است و در حال تلاش هستیم که مسیر‌ها بازگشایی شود. همین طور در روستا‌هایی که قطعی آب داشتند بخشی از روستا‌ها وارد مدار شدند و‌ بخش دیگری هم‌ظرف امشب و‌فردا وارد مدار می‌شوند.

کرمی با تاکید بر اینکه شدت سیل در استان ایلام بسیار بوده است، یادآور شد: متاسفانه پوشش خبری درباره میزان خسارت سیل در استان ایلام خوب نبوده است این درحالی است که در بخش ماژین چیزی حدود ۷ هزار نفر راه ارتباطی آن‌ها نزدیک به ۲۴ ساعت قطع بوده است؛ همچنین بسیاری از پل‌های استان از جمله پل گاومیشان دره شهر کاملا تخریب شدند و‌این کار را برای ما سخت کرده است و‌ ارتباط ما با استان لرستان و‌ ارتباط بخش ماژین با استان هم قطع شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام در پایان با اشاره به لغو سفر معاون اول رئیس جمهور و‌ چهارتن از وزرا به علت شرایط جوی، خاطرنشان کرد: آسیب دیدگی شدید به منازل و واحد‌های تولیدی داشتیم و به خاطر سیلابی شدن مسیر‌ها خسارت‌های بسیار زیادی را به زیر ساخت‌های مختلف استان وارد کرده است و در بخشی از استان هم آب فروکش کرده است؛ همچنین در ۱۵۰ نقطه از جاده‌ها رانش زمین در راه‌های مواصلاتی داشتیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.