سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب ۲۹۳ واحد مسکونی در سطح استان کرمانشاه بر اثر شدت بارش‌ها

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه از تخریب ۲۹۳ واحد مسکونی در سطح استان بر اثر شدت بارش‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرهاد فقیهی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اشاره به بارش‌های شدید چند روز گذشته، گفت : متاسفانه شدت و مدت بارش‌ها به حدی بود که شاهد تخریب ۲۹۳ واحد مسکونی در سطح استان بودیم.

وی با بیان اینکه تمامی واحد‌های تخریبی توسط کارشناسان بنیاد مسکن بطور دقیق مورد ارزیابی قرار گرفته، گفت : از مجموع واحد‌های تخریبی، ۲۷۷ واحد در سطح روستا‌های استان بوده و ۱۶ واحد تخریبی نیز مربوط به شهر‌های استان است.

فقیهی تاکید کرد: خسارت این واحد‌ها ربطی به سیل ندارد و این واحد‌ها به دلیل فرسودگی بیش از حد و شدت و زمان طولانی بارش‌ها تخریب شدند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه افزود: واحد‌های تخریبی روستایی در سطح ۱۰ شهرستان کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، سنقر، روانسر، دالاهو، هرسین، پاوه، صحنه و جوانرود پراکنده است.

وی یادآور شد: از مجموع واحد‌های تخریبی شهری نیز ۱۲ واحد مربوط به شهرستان کنگاور، دو واحد مربوط به شهرستان کرمانشاه و دو واحد نیز مربوط به شهرستان دالاهو است.

فقیهی با بیان اینکه آمارجمع بندی خسارات به ستاد بحران و استانداری اعلام می‌شود، گفت: چنانچه تسهیلاتی از سوی دولت برای خانوار‌های آسیب دیده لحاظ شود، اطلاع رسانی خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

شاهد تخریب ۲۹۳ واحد مسکونی در سطح استان بودیم

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.