سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۲۴ درصدی تردد به همدان در نوروز/ کاهش ۲۰ درصدی تردد در سه روز گذشته

 رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش ۲۴ درصدی تردد به همدان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سرهنگ عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به میزان تردد در ایام نوروز در محور‌های مواصلاتی عنوان کرد: تردد خودرو‌ها و ورود مسافران به شهر همدان نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: با توجه به روز‌های بارانی گذشته و هشدار و اعلام رسانه و مطبوعات بسیاری از مسافران، سفر و بازگشت خود را به تاخیر انداخته به همین علت ترافیک در سه روز گذشته بسیار روان و حدود ۲۰ درصد یعنی تردد ۱۹۶ هزار خودرو کاهش داشته است.

 رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: در حال حاضر تمام محور‌های مواصلاتی لغزنده و در گردنه‌ها کولاک زمینی را شاهد هستیم، اما حجم ترافیک سبک و روان است.

عزیزی در رابطه با آمار تصادفات نیز تصریح کرد: طبق روال، آمار دقیق تصادفات را پزشکی قانونی باید اعلام کند، اما با توجه به تصادفاتی که افراد در همان لحظه و در صحنه فوت کرده‌اند می‌توان گفت که آمار تلفات ناشی از تصادفات تقریبا با سال گذشته برابر است و کاهش و یا افزایشی نداشته است.

وی با بیان علت نیمی از این تصادفات خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از رانندگان برای رسیدن به مقصد عجله داشته و سعی می‌کنند در اسرع وقت به مقصد خود برسند و همین موضوع موجب خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز آن‌ها می‌شود که در نهایت این عوامل خوادث تلخی و گاه جبران ناپذیری، چون تصادف رقم می‌زنند.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان یادآور شد: در حال حاصر تردد در همه محور‌های مواصلاتی امکان پذیر است و هیچ یک از محور‌ها مسدود نیست.

انتهای پیام/د.ا

افزایش ۲۴ درصدی تردد به همدان در ایام نوروز

 

 

برچسب ها: پلیس راه ، نوروز 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.