سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودخانه‌های قروه لایروبی و پاکسازی شد

پل ورودی روستای سنگین آباد قروه لایروبی و پاکسازی شد

رئیس اداره منابع آب شهرستان قروه در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: در راستای مصوبات جلسات ستاد مدیریت بحران شهرستان، اقدام به لایروبی بستر، پاکسازی و اصلاح مسیر آبراهه و پل ورودی ابتدای روستای سنگین آباد اقدام نمودیم که طول مسیر پاکسازی ولایروبی شده ۱۵۰ متر می‌باشد.

عباد بشیری همچنین به اعلام هشدار و اخطار به ساکنین روستا‌های نجف آباد، جعفر، حسن خان، گیلکلو، عبدل آباد، چراغ آباد و فیروزآباد با همکاری بخشداری سریش آباد و دهیاری که درحاشیه رودخانه شور قرار دارند خبر داد.

 بشیری همچنین تعریض سرریز و هدایت جریان آب رودخانه شور در محل بند احداثی در مجاورت روستای زنگ آباد به جهت جلوگیری از خسارت سیلاب احتمالی، پخش سیلاب و جریان رودخانه ظله جوب به جهت حفاظت و جلوگیری از شکستن خط انتقال آب شهر دزج و ۷ روستای تحت پوشش را دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این اداره در جریان بارش‌های سیل آسای اخیرعنوان کرد.

وی افزود: انحراف جریان پشت بند‌های تغذیه مصنوعی رودخانه گلالی به جهت جلوگیری از تخریب بند‌ها توسط سیلاب احتمالی و تشدید خسارت و همچنین پیشنهاد لایروبی رودخانه‌های روستا‌های قزلجه کند، مالوجه و طوغان را از دیگر اقدامات اداره منابع آب شهرستان قروه می‌باشد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.