سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید میدانی مدیرکل دفتر روستایی از وضعیت شهرستان پاوه

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه به بازدید از وضعیت روستا‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان پاوه پرداخت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خسروانی مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه از صبح امروز سه شنبه ۱۲ فروردین، به بازدید از وضعیت روستا‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان پاوه پرداخت.

خسروانی در جمع بخشداران و دهیاران روستا‌های این منطقه گفت : با توجه به تاکیدات استاندار و همراهی و آمادگی مردم و مدیران محلی اعم از دهیاران، شهرداران، شوراها، بخشداران و فرمانداران، عبور این موج پر بارش با حداقل خسارت و تلفات صورت گرفت.

وی گفت : این دو روز در واقع نوعی تمرین همدلی و هماهنگی در شرایط بحرانی بود.

خسروانی افزود : خوشبختانه در این شرایط بحرانی با فرماندهی استاندار پرتلاش و مجموعه مدیران همراه، یک ظرفیت عالی در استان ایجاد شد.

وی افزود : در بحران‌ها هدف اصلی حفظ جان اهالی شهر‌ها و روستا‌ها می‌باشد. خوشبختانه در طول بارش‌های سنگین و سیل آسا، این اولویت -که مهمترین خواسته استاندار نیز بود- تامین گردید.

خسروانی گفت : در کنار این مهم، بخشی از زیرساخت‌های شهرستان پاوه بر اثر سیلاب و یا آبگرفتگی آسیب دیده اند که با تخصیص اعتبارات، بازسازی آن‌ها به زودی شروع خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

بازدید از وضعیت روستا‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان پاوه

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.