سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به ۶۸۲ خانوار سیل‌زده در استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۶۸۲ خانوار سیل‌زده در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آرش لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پی ورود سامانه بارشی نسبتاً شدید به سطح استان به ۶۸۲ خانوار در شهر و روستا امدادرسانی کرده است.

وی گفت : در بارش‌های شدید چند روز گذشته که موجب آبگرفتگی در بسیاری از نقاط شد، جمعیت هلال احمر استان با تمام توان و ظرفیت‌های خود امدادرسانی کرد و در خدمت هم استانی‌ها بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ما در بحث پیشگیری هم ورود کردیم و با مشخص شدن نقاط پر خطر امدادگر‌های این جمعیت در مناطق مذکور حضور یافته و برای تخلیه اطلاع رسانی کردند تا شاهد تلفات نباشیم که مردم هم همکاری خوبی انجام دادند.

لهونی از تجهیز ۱۲۷ سالن ورزشی با برپایی چادر برای اسکان اضطراری مردم خبر داد و بیان داشت: در این امکان تجهیز شده ۶۶۷ خانوار اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه در این مدت امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان در انتقال مصدومین فعال بود، افزود: تیم‌های تخصصی سیلاب جمعیت نیز به وسیله قایق فعالیت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: همچنین تیم‌های فعال امدادی که بالغ بر ۱۴۵ تیم فعال هستند نیز به مردم امدادرسانی کردند.

لهونی تصریح کرد: حدود ۲۰۰۰ پک ۷۲ ساعته غذایی بین حادثه دیدگان توزیع شده و امدادرسانی به روستا‌هایی که در محاصره سیل هستند با اولویت روستا‌های دارای مصدوم در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: البته تمام روستا‌های گرفتار سیل تحت پوشش خدمات جمعیت هلال احمر قرار دارند و به آن‌ها خدمات‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: نیرو‌های این جمعیت در حالت آماده‌باش کامل هستند و تا عادی شدن اوضاع در حالت آماده باش قرار دارند .

 

 

انتهای پیام/د

ورود سامانه بارشی نسبتاً شدید به سطح استان

 

برچسب ها: هلال احمر ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.