سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدم مشارکت باشگاه‌های مختلف مهم‌ترین مشکل رشته ووشو

رئیس هیأت ووشو استان اصفهان گفت: ورزشکاران به حمایت نیاز دارند و تنها با حمایت باشگاه سپاهان در لیگ برتر بانوان تیم‌داری کردیم و مقام قهرمانی نیز به دست آمد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن روناسی رئیس هیأت ووشو استان اصفهان در خصوص عملکرد هیأت ووشو استان اصفهان اظهار داشت: به دلیل پتانسلی‌هایی که در حوزه‌های برگزاری مسابقات، قهرمان‌پروری، آموزش و برگزاری مناسبت‌های فرهنگی داشتیم، در سالی که گذشت برای پنجمین سال متوالی به عنوان هیأت ووشو برتر کشور انتخاب شدیم.

رئیس هیأت ووشو استان اصفهان افزود: میزبانی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی را در نجف‌آباد داشتیم و حدود ۴۰ ورزشکار در این مسابقه حضور پیدا کردند؛ تعداد نفرات بالایی در اردو‌های تیم ملی داشته‌ایم و ۲۸ ورزشکار اصفهانی از اردیبهشت‌ماه در اردو‌های تیم ملی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به این‌که خانم‌ها منصوریان و کیانی و حمیدرضا لادور در مسابقات مختلف مدال کسب کردند، گفت: بهترین دستاورد هیأت ووشو کسب مدال‌های منصوریان و کیانی در مسابقات آسیایی بوده است.

روناسی با بیان این‌که مهم‌ترین مشکل ما عدم مشارکت باشگاه‌های مختلف در رشته ووشو است، تصریح کرد: ورزشکاران به حمایت نیاز دارند و تنها با حمایت باشگاه سپاهان در لیگ برتر بانوان تیم‌داری کردیم و مقام قهرمانی نیز به دست آمد؛ برای باشگاه‌هایی مانند سپاهان، ذوب‌آهن و نامی‌نو حضور در لیگ‌ها هزینه زیادی در پی نخواهد داشت.

رئیس هیأت ووشو استان اصفهان در پایان خاطر‌نشان کرد: رشته ووشو هنوز خیلی شناخته نشده است و معرفی بهتر این رشته در رسانه‌ها می‌تواند در بحث کمیت ورزشکاران کمک زیادی کند.

انتهای پیام/م

 

عملکرد هیأت ووشو استان اصفهان در سال 97

 

برچسب ها: اخبارورزشی ، ووشو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.