سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح جمع آوری ماهی‌ها و سبزه‌های نوروزی در تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری از جمع آوری ماهی‌ها و سبزه‌های نوروزی شهروندان در روز طبیعت توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و واحد‌های تابعه در مناطق خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی مدبر مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری دراستان در تشریح این خبر گفت: طبق اعلام مدیرکل دامپزشکی استان رهاسازی ماهی‌های قرمز در آب‌های جاری و رودخانه ها، موجب مشکلات زیست محیطی برای آبزیان موجود در آن محیط‌ها می‌شود.
وی افزود: ازطرفی، سبزه‌های نوروزی که در سطح شهر یا طبیعت دور و اطراف رها می‌شوند، همه ساله خسارت‌های های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می‌کنند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز سعی دارد با اجرای طرحی یکپارچه، گامی در راستای پیشگیری از این خسارت‌ها و حفظ فضا‌های سبز شهری بردارد.
وی افزود: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین و روز طبیعت، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری با ابلاغ طرح جمع آوری ماهی‌ها و سبزه‌های نوروزی به مدیران فضای سبز مناطق دهگانه آنان را موظف نموده که با استقرار در یکی از پارک‌های منطقه استحفاظی خود، نسبت به جمع آوری ماهی‌ها و سبزه‌های نوروزی اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، اظهار داشت: امیدواریم شهروندان محترم نیزضمن رعایت اصول حفاغظت از محیط زیست شهری، با عوامل اجرای این طرح همکاری کرده و در حفظ فضا‌های سبز شهری و محیط زیست، مشارکت کنند.


بر اساس این طرح، مدیریت فضای سبز هر منطقه از مناطق دهگانه شهرداری تبریز، با انتخاب یکی از پارک‌های در حوزه خود و نصب بنر، نسبت به دریافت سبزه‌ها و ماهی‌های نوروزی شهروندان اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

اجرای طرح جمع آوری ماهی‌ها و سبزه‌های نوروزی در پارک‌های سطح شهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.