سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول گروه جهادی پزشک سوال نهاوند:

گروه جهادی نهاوند وارد مناطق سیل زده گلستان شد+تصویر

مسئول گروه جهادی پزشک سوال نهاوند گفت: یک تیم کامل به همراه پزشک عمومی و داروساز و دو دستیار وارد شهر سیل زده گمیشان استان گلستان شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، دکتر یار محمد تکلو مسئول گروه جهادی اظهار داشت: اولین گروه جهادی نهاوند با نام پزشک سوال با دارو و پزشک به همراه تجهیزات کامل برای کمک به سیل زده گان شهر و روستا‌های گمیشان وارد این استان شد.

وی گفت: این اولین گروه جهادی استان و شهرستان نهاوند است که با هزینه شخصی خیران و خود اعضای گروه به همراه کمک‌های غیرنقدی جهت امدادرسانی به مردم استان گلستان وارد منطقه گمیشان شد.

وی افزود: در ابتدا قرار بود به همراه این گروه جهادی ۴ خانم پزشک و دستیار هم اعزام شوند که به دلیل شرایط نامساعد جوی ۴ نفر خانم اعزام نشدند.
دکتر تکلو اظهارداشت: این گروه جهادی دو روز پیش از شهرستان به همراه محموله دارویی غذایی و بهداشتی و تعداد ۵هزار دستکش پزشکی و مقدار زیادی دارو و تجهیزات وارد استان گلستان و شهر گمیشان شدند.
وی بیان کرد: این تیم شامل امدادرسانی، پزشکی و بهداشتی، و داروخانه سیار می‌باشد که در روز نخست ۵۰۰نفر را ویزیت کردند و به آن‌ها داروی رایگان دادند.
وی از حضور گروه‌جهادی پزشکی و بهداشتی دکتر سوال نهاوند در روستا‌ها و مناطق محروم این استان سیل زده خبر داد و افزود: تا زمانی که در گلستان هستیم خدمات ما ۲۴ خواهد بود و اگر با تراکتور هم شده خودمان را به نقاط محروم می‌رسانیم و از لحاظ کمبود دارو و مالی نیز مشکلی نخواهیم داشت.
تکلو خاطر نشان کرد: پیش بینی ما این است حداقل شبانه روزی ۷۰۰نفر را ویزیت رایگان کنیم همچنین دارو به صورت مجانی در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/س

اعزام گروه جهادی نهاوند به مناطق سیل زده گلستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.