سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لایروبی مسیل‌های سیلابی دزلی و درکی در سروآباد

رئیس اداره منابع آب شهرستان سروآباد از لایروبی رودخانه‌های مستعد سیل در سروآباد خبر داد و افزود: طی چند روز گذشته مسیل‌های سیلابی دزلی و درکی لایروبی شده است.

ارسطو مینویی رئیس اداره منابع آب شهرستان سروآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ضمن اعلام این خبر گفت: مسیر رودخانه‌های اصلی و فرعی شهرستان شناسایی شده و مسیر‌هایی از رودخانه که مستعد سیل بوده مستمراً در حال پایش و رصد می‌باشند.

وی اقدامات صورت گرفته توسط این اداره در چند روز گذشته را لایروبی رودخانه ها، آبراهه ها، آبگذر‌ها و زیر پل‌ها و در کل محل‌های حساس و مستعد سیل در محور روستا‌های دزلی و درکی، بیان کرد و افزود: ۳۳ اخطاریه و هشدار برای متصرفین و مالکان مستحدثات در بستر رودخانه‌ها با هماهنگی فرماندار شهرستان و ستاد مدیریت بحران صادر شده است.

وی همپنین از بازید مستمر و شبانه روزی اکیپ‌های گشت و بازرسی در محدوده شهرستان و آماده باش پرسنل اداره و استقرار در محل خبر داد.

مینویی در ادامه بازدید از مناطق مختلف و همچنین بازدید از کلیه پل‌های احداثی بر روی رودخانه‌ها و بررسی وضعیت پایداری آن‌ها طی روز‌های گذشته و آتی را از جمله فعالیت‌های اداره منابع آب شهرستان سروآباد عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

اقدامات اداره آب استان در مقابله با بحران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.