سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلال گسترده کامپیوتری در خطوط هوایی آمریکا

خطوط هوایی آمریکا در چند روز گذشته با اختلال شدید در سیستم‌های کامپیوتری مواجه شده که این مسئله پرواز‌ها در سراسر این کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، گفته می‌شود در چند روز گذشته، سه خط هوایی بزرگ آمریکا دچار نقص فنی شده و قطعی سیستم کامپیوتری گسترده در آن‌ها روی داده که منجر به تاخیر پرواز‌ها در سراسر این کشور شده است.

بنا به گفته مقامات اداره هوایی فدرال آمریکا، خطوط هوایی «یونایتد ایرلاینز»، «دلتا ایرلاینز» و «سوت‌وست ایرلاینز» در چند روز گذشته با مشکلاتی از جمله «برنامه پروازی سنگین و برنامه نامتعادل» مواجه شدند که خطوط پروازی اصلی و فعالیت‌های منطقه‌ای را «تا حدود زیادی» تحت تاثیر قرار داده است.

گفته می‌شود این مشکل سبب تاخیر پرواز‌ها و بازگشت هواپیما‌ها به جایگاه‌های خود شده است. بر اساس گزارش اداره هوایی فدرال آمریکا، علاوه‌ بر خطوط هوایی اصلی، خطوط هوایی «جت‌بلو» و «آلاسکا» نیز از این اختلال متاثر شدند.

خطوط هوایی دلتا و سوت‌وست به وجود آمدن این اختلال را در صفحه توئیتر خود تایید و اعلام کردند به سختی در تلاش هستند تا این مشکل را برطرف سازند. هرچند سوت‌وست در ادامه پیام خود افزوده است مشکل به وجود آمده اختلالی ایجاد کرده که به راحتی و با تنظیم مجدد (ریسِت کردن) سیستم‌ها قابل حل نمی‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.