سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندر نهاوند:

گاز۸ روستای نهاوند وصل شد

فرماندار نهاوندگفت: به دنبال بارش‌های اخیر و خرابی جاده تیغه گریدر راهداری با لوله گاز در کنار جاده برخورد کرد و باعث قطعی گاز ۱۰ روستای بخش مرکزی نهاوند گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، مراد ناصری فرماندار نهاوند اظهار داشت: این ۱۰ روستا شامل تازناب ها، محمد آباد علیا و سفلی، راوند و رود حسن می‌باشند که بعلت برخورد گریدر اداره راهداری با لوله گاز دوچار قطعی موقتی گاز شدند.

وی گفت: با توجه به شرایط بد جوی و بارش سنگین باران و برف با هماهنگی ستاد بحران و دستگاه‌های عملیاتی و با نصب چادر در محل و تخلیه آب‌های محل اتصال جوشکاری شد و در حال حاضر گاز ۸ روستا وصل شد.

وی افزود: به زودی گاز دو روستای باقیمانده نیز وصل خواهد شد همچنین بارندگی‌های اخیر به بعضی از مناطق و شبکه‌های آب برق و گاز خسارت‌هایی را وارد کرده است که هنوز بر آورد نشده است.
ناصری اظهارداشت: چندین تیم عملیاتی اداره برق در شهرستان نهاوند و روستا‌ها در حال وصل برق‌های قطع شده هستند، ولی حجم کار بسیار زیاد است و مردم باید با صبر و تحمل خود مارا یاری رسانند.
فرماندار نهاوند گفت: تمامی جاده‌های اصلی نهاوند بازگشایی شده اند و ماموران اداره راه در حال بازگشایی جاده‌های روستایی با اولویت مناطق دور دست هستند.
ناصری بیان کرد: در ضمیمه مخابرات و تلفن همراه و منزل و اینترنت مردم مشکل دارند و مسئولان شهرستانی و داستانی قول داده اند آن را به زودی برطرف می‌کنند.

انتهای پیام/س

وصل شدن گاز در نهاوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.