ویژگی جدید این پیام رسان امکان درخواست کمک را در شرایط اضطراری به کاربر میدهد تا ضمن ارسال پیامی برای سازمانهای امداد و نجات، فرصت نجات یافتن پیدا کند. با توجه به حوادث طبیعی که اخیرا در کشور روی داده است و ممکن است در آینده نیز روی دهد، چنین ویژگیهایی در صورت کارایی درست و هماهنگی مناسب با دستگاههای امدادی کشور میتواند جان کاربران این اپلیکیشن را از مرگ نجات دهد.
مهدی انجیدنی در ارتباط با انتشار پستی در توییتر خبر از فعال شدن سامانه امداد و نجات در این پیام رسان داد و نوشت:
" پیاده سازی سامانه امداد و نجات مکان محور (LBRS) در گپ به همت همکارانم در ایام نوروز انجام شد و امروز بر روی سرورهای گپ قرار گرفت. آماده تحویل سامانه به سازمان هلال احمر و اطلاع رسانی آن با همکاری irancell هستیم. "
بیشتر بخوانید: اطلاعیه مشترک ایرانسل و پیامرسان گپ
انتهای پیام/