سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ روستای بروجرد دچار آبگرفتگی شدید شدند

معاون فرماندار بروجرد گفت: بر اثر بارش شدید برف و باران 10 روستای بخش مرکزی بروجرد دچار آبگرفتگی شدید شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود فلاح معاون فرماندار بروجرد گفت: بارش شدید باران همچنان در شهرستان بروجرد ادامه دارد و در برخی از مناطق بارشها به صورت برف است.

وی اضافه کرد: بیشترین مشکل آبگرفتگی و سیلابی شدن در 10 روستای بخش مرکزی بروجرد وجود دارد که روستاهای شیروان، اسدخانی، همت آباد، شمس آباد، قلعه شمسا، و عباس آباد دچار آبگرفتگی شدید شده اند و اقدامات لازم برای رفع مشکل در این روستا در حال انجام است.

فلاح با اشاره به این که هم اکنون همه محورهای بروجرد باز و تردد در آنها جریان دارد افزود: گردنه ها و محورهای بروجرد باز و تردد خودروها در انها جریان دارد اما در محور بروجرد- خرم آباد به دلیل سیلابی شدن یک لاین بسته شده و تردد در لاین دیگر در جریان است.

وی بیان کرد: بر اثر شدت بارش برف و باران، تیر برق در روستای سراب زارم سقوط کرد که سبب قطعی چند ساعته برق در این روستا شد و با تلاش نیروهای شرکت برق این مشکل برطرف و برق روستا وصل شد.

به گفته فلاح در سطح شهر بروجرد آبگرفتگی های نقطه ای وجود دارد که بیشترین آبگرفتگی مربوط به بلوار امام(ره)، نیورگاه و بهارستان است و شهرداری در حال رفع مشکل در این نقاط است.

انتهای پیام/م

آبگرفتگی شدید ۱۰ روستای بروجرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.