سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی هلال احمر به بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ نفر سیل زده در ایلام/ توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته در بین سیل زدگان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به یک هزار و ۵۰۰ نفر سیل زده روستایی و عشایری در استان ایلام امدادرسانی شده است.

حسین عارفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با ورود موج جدید بارش ها و بارندگی های شدید در استان مناطق روستایی و عشایری شهرستان های مختلف استان تحت تاثیر باران شدید، سیل و آبگرفتگی قرار گرفته اند.

وی افزود: تاکنون در مجموع ۱۲۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۲۰۳ تخته چادر امدادی، ۹۰۰ تخته پتو، ۱۵۰ تخته موکت، بیش از ۱۷۰۰ قوطی کنسروجات، ۱۳۵ کیلوگرم برنج، ۵۵ کیلوگرم قند، ۸ کیلوگرم چای، ۳۲ بسته شکر، ۱۲۹ بسته حبوبات، ۴۶ عدد کلمن، ۱۸ ثوب شلوار، ۳۶ کیلوگرم روغن و دیگر اقلام بهداشتی و ضروری در میان سیل زدگان توزیع شده است.

عارفی ادامه داد: کمپ اسکان اضطراری با تعداد ۴۲۰ تخته چادر امدادی در نقاط حادثه خیز شهرستان‌های دره شهر، ملکشاهی، مهران، دهلران و سیروان توسط نیرو‌های هلال احمر مجهز به پتو و موکت در سالن‌های ورزشی تجهیز و آماده شده اند.

وی به آماده باش کلیه نیرو‌های امدادی این جمعیت برای پیشگیری و امداد رسانی در خصوص بارندگی‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای امداد رسانی به موقع فراهم شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از مردم خواست که به هشدار‌ها و اطلاعیه‌ها توجه کنند و از تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/م

فعالیت های هلال احمر ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.