سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین وضعیت راه‌های مسدود شده بر اثر سیلاب

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی محورهای شریانی در لرستان و چهارمحال بختیاری به دلیل بارش باران مسدود شده است.

عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه در بسیاری از مناطق بارش باران باعث آب شدن برف‌ها و تشدید روان شدن آب‌ها شده است، گفت: در بسیاری از محورهای شریانی آب رودخانه‌ها بیش از ظرفیتشان پر شده و همین امر زمینه ساز مسدود شدن محورهای مواصلاتی شده است.

وی با بیان اینکه در استان‌های لرستان و مرکزی و بخش هایی از زاگرس بیشترین میزان بارندگی رخ داده است، گفت: جریان آب در مسیر راه‌های منتهی به لرستان بوده و همین امر زمینه ساز مسدود شدن راه‌ها شده است.

حسن نیا تأکید کرد: در استان‌های همدان و شهر کردستان در استان کرمانشاه میزان برف و کولاک بسیار زیاد بوده و بسیاری از راهداران استان‌ها با استفاده‌ از پل‌های موقت و باکس‌ها سعی کرده‌اند مسیرهای تردد را بازگشایی کنند.


بیشتر بخوانید: راه آهن تهران-جنوب در محدوده لرستان مسدود شد


معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در چهار محال و بختیاری و شهرهای جنوب اصفهان از جنوب سمیرم و مناطق مرکزی لرستان و همدان میزان بارندگی بسیار زیاد بوده و راهداران بلافاصله بعد از فروکش کردن آب اقدام به بازگشایی محورهای مسدود شده می‌کنند.

وی تأکید کرد: بیشترین مشکلات مربوط به راه‌های خرم آباد - پل دختر بوده که با همکاری نیروهای پلیس راهور و هلال احمر این محورهای مسدود شده بازگشایی می‌شوند البته سمت جاده آزادراه خرم آباد - پل دختر باز است و تردد در این محور وجود دارد.

حسن نیا بیان کرد: مسافران حتما پیش از ورود به جاده‌ها با استفاده از سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و از مسافرت‌های غیر ضروری به محورهای برف خیز و خطرناک خودداری کنند.

وی یادآوری کرد: محور کرج چالوس و محور هراز همچنان به دلیل بارندگی‌های اخیر و برف و کولاک مسدود است و راهداران به صورت شبانه روزی در حال بازگشایی محورهای شریانی و غیرشریانی هستند.

این مقام مسئول توضیح داد: تمامی راهداران در استان‌های مختلف شبانه روزی در حال امدادرسانی به مسافران در راه‌ها هستند.

انتهای پیام/

بازگشایی محورهای مواصلاتی مسدود شده با فروکش کردن آب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.