سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک روان در جاده‌های سوادکوه و کیاسر / جاده های چالوس و هراز همچنان بسته

رییس پلیس راه مازندران از ترافیک روان در جاده‌های سوادکوه و کیاسر و بسته بودن جاده‌های هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها درجاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: تمامی محدودیت‌های ترافیکی به دلیل مسدود بودن دو جاده در استان برداشته شده است.
 
وی با بیان اینکه بارش باران و برف که از روز گذشته در استان آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد، افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان بارانی و ارتفاعات محور‌های کوهستانی از جمله دهانه تونل شمالی در محدوده، ولی آباد چالوس بارش برف وگردنه گدوگ مه گرفتگی و بارش باران گزارش شده است.
 
رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس- کرج به دلیل احتمال سقوط سنگ و طغیان رودخانه در محدوده کرج و جاده هراز از آبعلی به آمل و بالعکس به منظور پیشگیری از خطر ریزش کوه بسته است.
 
سرهنگ قدمی افزود: جاده پل سفید به دودانگه نیز به دلیل رانش زمین تا اطلاع بعدی مسدود است.
 
وی به رانندگان توصیه کرد با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها با سرعت مطمئن در مسیر‌های ارتباطی مازندران آمدوشد کنند و تجهیزاتی زمستانی مانند زنجیر چرخ با خود به همراه داشته باشند.
 
سرهنگ قدمی  با اشاره به اینکه بازگشت مسافران نوروزی از پنجشنبه آغاز می شود ، افزود: مسافران نوروزی بازگشت سفر خود را مدیریت کنند تا گرفتار ترافیک های سنگین جاده های استان مازندران نشوند.
 
وی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های مازندران است.

وحید متانی رییس هلال احمر سوادکوه و سوادکوه شمالی نیز از آمادگی تیم امداد هلال احمر سوادکوه خبر داد و افزود:عوامل امدادی هلال احمر سوادکوه در پایگاه‌های ۵گانه امداد و نجات در آماده باش کامل قرار دارند.
 
وی گفت:  تا رفع کامل خطر در  جاده های هراز و کندوان و از سر گیری آمدوشد خودروها در این دو جاده  ، پایگاه های امدادی هلال احمر در قالب ۴ تیم پشتیبانی  با ۶ دستگاه آمبولانس در جاده سوادکوه مستقر هستند.
 
متانی گفت:امدادگزان هلال اجمر شهرستان سوادکوه با دو دستگاه ست نجات، ۳دستگاه خودروی دوکابین کمکدار و ۴۵ نفر نجاتگر و پرسنل آمادگی کامل برای ارائه خدمات به هر حادثه دیده را دارند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

 

اعلام آخرین وضعیت راههای مازندران

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.