سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان:

عرضه غیرقانونی لاک پشت برکه‌ای و مار آبی کاهش یافته است

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: عرضه غیرقانونی لاک پشت برکه‌ای و مار آبی در نوروز ۹۸ نسبت به مت مشابه پارسال در استان کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برخی از افراد سودجو در ایام نوروز گونه‌های مختلف جانوری مانند سمندر، مار و لاک پشت برکه‌ای را در اماکن عمومی می‌فروشند که این اقدام تخلف بوده و با متخلفان و عرضه کنندگان این جانوران برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.

وی افزود: با عنایت به اطلاع رسانی به مراکز عرضه ماهی قرمز در سطح سیستان و بلوچستان و افزایش گشت و کنترل یگان‌های حفاظت محیط زیست از این اماکن، عرضه و فروش این گونه‌ها در سطح استان نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: تنها یک مورد تخلف در ایام نوروز در زابل مشاهده شد که از متخلف مذکور ۶ حلقه مار آبی و تعدادی حلزون کشف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: محیط بانان در تمام ایام نوروز به طور شبانه روزی در عرصه‌های طبیعی استان حضور داشته و در صورت مشاهده هرگونه تعدی به تنوع زیستی اعم از گیاهی، جانوری و عرصه‌های طبیعی افراد متخلف را به مراجع قانونی معرفی خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

عرضه غیرقانونی لاک پشت برکه‌ای و مار آبی کاهش یافته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.