سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور ارتقای ایمنی مسافران؛

تردد کامیون کشنده در برخی محور‌های کردستان ممنوع شد

جانشین فرمانده پلیس راه کردستان گفت: با توجه به بارش شدید برف در بیشتر نقاط و به منظور ارتقای ایمنی مسافران، تردد کامیون‌های کشنده در چهار محور ارتباطی این استان ممنوع اعلام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، سرهنگ حمید عبدالملکی گفت: هم اکنون در گردنه مروارید در محور سنندج - کامیاران، گردنه تودار در مسیر سنندج - مریوان، گردنه صلوات آباد و محور سنندج - قروه بارش شدید برف داریم لذا تا اطلاع ثانونی تردد هر نوع کامیون کشنده در این مسیر‌ها ممنوع است.

وی با بیان اینکه بارش شدید برف تردد در این محور‌ها را با مشکل مواجه کرده است، اضافه کرد: رانندگانی که قصد عبور از این مسیر‌ها را دارند باید زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات سفر زمستانی را همراه داشته باشند.

جانشین فرمانده پلیس راه کردستان از مسافران خواست تا عادی شدن وضعیت جوی از تردد در جاده‌های استان اجتناب کرده و در صورت تردد خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند تا دچار مشکل نشوند.

سرهنگ عبدالملکی به محدودیت‌های ترافیکی در روز ۱۳ فروردین نیز اشاره کرد و گفت: در این روز تردد هر نوع کامیون، کشنده و کامیونت در تمام محور‌های استان ممنوع است.

وی تاکید کرد: پلیس در روز ۱۳ فروردین در تمام محور‌های استان حضور داشته و امنیت ترافیکی و شرایط لازم برای حضور مردم در طبیعت را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/م

بارش شدید برف در برخی جاده های کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.