سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به دیدار‌های باقی مانده مدعیان لیگ جزیره

رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره ۶ هفته دیگر به پایان می‌رسد تا تکلیف قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ فوتبال جزیره وارد هفته های پایانی خود شده است و مدعیان کسب جام تلاش می کنند تا با تمام توان در دیدار های باقی مانده به میدان بروند و نتایج درخشان کسب کنند. تیم  های فوتبال منچستر سیتی و لیورپول مدعیان اصلی این جام هستند که هر کدام برنامه متفاوتی پیش رودارند. 

شاگردان گواردیولا که فصل گذشته هم به عنوان قهرمانی این رقابت ها رسیده بودند 7 بازی دیگر در پیش دارند و جدی ترین حریفان آن ها منچستر یونایتد و تاتنهام در بازی های باقی مانده است. شاگردان کلوپ اما با یک بازی بیشتر و 2 امتیاز اختلاف نسبت به رقیب خود صدر نشین هستند و 6 بازی دیگر پیش رو دارند که جدی ترین مدعی آن ها چلسی است. البته  تفاوت اصلی لیگ جزیره با دیگر لیگ ها آن است که همه بازی ها سخت و غیر قابل پیش بینی است.

دو تیم اما برای کسب جام وضعیت متفاوتی دارند منچستر سیتی تنها سابقه کسب 5 قهرمانی در لیگ جزیره را دارد که آخرین آن مربوط به فصل قبل است اما لیورپول یکی از مدعیان قدیمی این رقابت ها محسوب میی شود و سابقه 18 عنوان قهرمانی دارد که آخرین به سال 1990 باز می گردد و هواداران این تیم امیدوارند در این فصل و با حضور کلوپ این طلسم بشکند و لیورپول پس از نزدیک به 30 فصل به جام قهرمانی برسند.


بیشتر بخوانید:

لیورپول 2 - تاتنهام 1/مدافع تاتنهام دقیقه 90 به کمک کلوپ آمد

کاردیف 1 - چلسی 2/کامبک شاگردان ساری در دقایق پایانی


انتهای پیام/ 

نگاهی به راه های پیش رو مدعیان لیگ جزیره 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.