سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش باران در جاده های غربی استان سمنان

پلیس راه از رانندگان خواست هنگام تردد در جاده های ایوانکی ، گرمسار ، شهمیرزاد و گردنه آهوان به علت بارش باران بیشتر احتیاط کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ تقی کبیری رییس پلیس راه استان سمنان گفت: با ورود سامانه بارشی هم اکنون در این جاده ها باران می بارد و مسیر لغزنده است.

وی افزود: ترافیک در مسیر رفت و برگشت جاده تهران - مشهد و جاده‌های منتهی به شمال کشور در محدوده استان سمنان پُر حجم و روان و در برخی قسمت ها نیمه سنگین است.

وی گفت: ترافیک در گردنه آهوان ، جاده میامی - عباس آباد ، جاده گرمسار - ایوانکی و سردره گرمسار نیمه سنگین اعلام شده است و رانندگان باید در این مناطق با صبر و حوصله بیشتری تردد کنند.

سرهنگ کبیری تصریح کرد: جاده های طرود - معلمان، شاهرود - آزادشهر و چاشم خطیرکوه همچنان به علت خطر آب گرفتگی و ریزش کوه بسته است.

وی از مسافران خواست در صورت امکان از سفر در مسیرهای کوهستانی خودداری کنند و در صورت الزام به سفر تجهیزات ایمنی و گرمایشی به همراه داشته باشند.

پرهیز از توقف در حاشیه راه ها، خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی سایر خواسته های رییس پلیس راه استان سمنان از رانندگان بود.

انتهای پیام / گ

وضعیت جاده های استان سمنان

برچسب ها: ترافیک ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.