سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمپین عراقی‌ها برای کمک به سیل‌زدگان ایران

مردم عراق با دعوت رسمی مقاومت اسلامی نجباء اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان ایران کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مردم عراق پس از وقوع سیل در ایران با دعوت رسمی مقاومت اسلامی نجباء، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان کرده‌اند.

نجباء با برپایی کمپینی تحت عنوان «زير آتش بوديم و‌ ما را ياری كرديد، حالا شما زير آب هستيد و نوبت ياری ما رسيده است» دفاتر نمایندگی خود در استان‌های بغداد، بصره، نجف، کربلا، دیوانیه، دیاله، بابل، میسان، مثنی، ذی‌قار و صلاح الدین را به عنوان مراکز دریافت کمک‌ها اعلام عمومی کرده است.

در فراخوان این جنبش آمده است: از كم بودن مبلغ کمک خجالت نكشيد، هر چند كم باشد. حتى هزار دينار يا يک وسيله كوچک يا پيام ياری هم قابل قبول است. اين فرصتى براى پاسخ دادن به نيكى ملت مسلمان ايران است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بروسلی
۲۲:۲۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
اینها نشانه های وحدت است
امیدواریم برخی هموطنان کوته نگر و کوته فکر ما نیز این موارد را ببینند و صرفا بزرگمایی برخی منفعت طلبان و خائنین در کشور خودمان و برخی کشورهای همسایه را به کلیت آن کشور نسبت ندهند.
امیدواریم مسلمان به چنان اعتقاد و باوری در مورد اسلام برسند که یاری فقط مختص مسلمانان نباشد و سایر کشورهای محروم و زیر سطله استکبار آمریکایی انگلیسی صهیونیستی را نیز شامل شود.
یا علی مدد