سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد:

مصرف بنزین کشور در روز دهم فروردین از ۱۰۶ میلیون لیتر گذشت

مصرف بنزین کشور در دهمین روز از فروردین ماه با افزایش ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱۰۶ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: مصرف بنزین کشور در روز شنبه (دهم فروردین‌ماه ۹۸)، ۱۰۶ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بوده است که این مقدار در مقایسه با روز‌های گذشته افزایش یافته است.

براساس اعلام این شرکت، مصرف بنزین کشور در روز دهم فروردین‌ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال (دهم فروردین‌ماه ۹۷) با رقم ۹۰ میلیون و ۷۲۴ هزار لیتر، ۱۷.۱ درصد افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، مصرف بنزین کشور که در روز‌های پیش از این به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش‌های سیل‌آسا در سراسر کشور کاهش یافته بود، با مساعد شدن شرایط جوی در روز دهم فروردین‌ماه افزایش یافته است.

مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی و توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده به مردم و خودرو‌های امدادی در حالت آماده باش هستند.


بیشتر بخوانید: مصرف بنزین کل کشور از مرز ۸۹ میلیون لیتر گذشت/کاهش ۱۶ درصدی نسبت به سال گذشته


این شرکت همچنین به منظور پشتیبانی و مدیریت سیل به وجود آمده در مناطق شمالی کشور، سوخت کافی در این مناطق و دیگر استان‌های کشور ذخیره‌سازی و در مناطق سیل‌زده به مردم و خودرو‌های امداد و نجات سوخت رایگان توزیع کرده است.

انتهای پیام/

افزایش مصرف بنزین در دهم فروردین ماه

برچسب ها: وزارت نفت ، بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.