سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ‌گونه اختلالی در وضعیت ارتباطی مناطق سیل‌زده گلستان وجود ندارد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: با وجود قطعی برق در برخی نقاط شهری و روستایی استان، هیچ‌گونه اختلالی در وضعیت ارتباطی مناطق سیل زده ایجاد نشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان ظهر امروز درباره آخرین وضعیت ارتباطی مناطق سیل‌زده گفت: با گذشت ۱۲ روز از آغاز طوفان و سیل در استان متاسفانه بیشتر مناطق دچار سیل گرفتگی و بحران‌هایی مانند قطعی برق در بیشتر نقاط شهری و روستایی شده است.

وی ادامه داد: اما پیگیری و تلاش همه همکاران حوزه ارتباطات به خصوص اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل، رایتل، مخابرات، های‌وب  در استان سبب شده که با وجود قطعی برق در برخی نقاط شهری و روستایی استان، هیچ‌گونه اختلالی در وضعیت ارتباطی مناطق سیل زده ایجاد نشود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: از ساعت‌های اولیه ایجاد بحران در استان همکاران در شرایط مختلف سیل، برف و باران و با به خطر انداختن جان خود اقدام به رفع عیب و برطرف کردن قطعی ارتباط کردند تا بتوانند خدمت‌رسانان خوبی به مردم منطقه باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با ضروری دانستن استفاده از داده‌های فضایی در مدیریت بحران افزود: گروه سنجش از دور مرکز تحقیقات فضایی، در روز‌های اخیر به صورت شبانه روزی در حال اخذ، پردازش و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای مختلف از مناطق سیل زده بوده و محققان مرکز تحقیقات فضایی پژوهشگاه فضایی ایران علاوه بر تهیه و انتشار نقشه‌های دقیق راداری از شهرستان‌های سیل‌زده، موفق شدند نقشه راه‌ها و مسیر‌های آسیب‌دیده ۲ شهرستان آق قلا و گمیشان را هم تهیه کنند و در اختیار مدیران ستاد بحران استان قرار دهند.

وی با اشاره به وضعیت عادی ارتباطی مناطق گفت: در ساعت‌های اولیه وقوع بحران برخی از سایت‌های ارتباطی در شهرستان آق‌قلا به علت بالا آمدن آب و قطعی برق، از فعالیت خارج شدند که در کمترین زمان به شبکه بازگشتند و تاکنون هیچ کدام از مسیر‌های ارتباطی و پوشش شبکه همراه در استان متوقف نشده و ارتباط به صورت کامل برقرار است.
 
منبع: تسنیم
 
انتهای پیام/م
 

وضعیت ارتباطی مناطق سیل‌زده گلستان مشکلی ندارد

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.