سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

پلیس قم برای پیشگیری و کاهش خطرات و خسارات ناشی از سیل تدابیری اندیشید/از تردد و پارک خودروها درحواشی رودخانه ها جلوگیری شود

سرهنگ صیاد درویشی از تدابیر پلیس قم برای پیشگیری و کاهش خطرات و خسارات ناشی از سیل در این استان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ صیاد درویشی جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: ویژگی بارندگی‌های شدید در زمانی کوتاه، ایجاد روان‌آب است و وقتی روان‌آب‌ها از حدی فراتر روند سیل تشکیل و در مسیل‌ها جاری می‌شوند و موجب ایراد خسارت به اطراف و اکناف خود خواهند شد.

وی ادامه داد: پلیس در یک تعامل تنگاتنگ با مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی استان از زمان شروع بارش باران در سطح استان توانست اقدامات خوبی را در ایمن سازی و کنترل معابر، آب ریز‌ها و محل‌های احتمال وقوع سیلاب انجام دهد و بحمدالله تاکنون اتفاق ناگواری در استان قم نیفتاده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم با توجه به پیش بینی بارندگی شدید در روز‌های آتی و احتمال جاری شدن سیل اضافه کرد: تدابیری اندیشیده شده تا از تردد و پارک خودرو‌ها و اقامت کوتاه در معابری که احتمال سیلاب دارد به ویژه در حواشی رودخانه‌ها جلوگیری شود.

وی بیان کرد: از شهروندان و مسافران نیز درخواست می‌کنیم به هشدار‌های پلیس و سایر دستگاه‌های امدادی توجه کنند تا خدایی ناکرده شاهد حوادث تلخ و نگران کننده نباشیم.

انتهای پیام/ح

تدابیر پلیس قم برای پیشگیری و کاهش خطرات و خسارات ناشی از سیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.