سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید از رستوران‌های بین راهی استان زنجان + تصاویر

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت:در بازدید‌های سرزده بازرسین، ۳.۵ تن مرغ غیربهداشتی از رستوران‌های بین‌راهی کشف و معدوم شد.

ممیزی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و تضمین سلامت گردشگران و میهمانان نوروزی و با تشکیل اکیپ‌های نظارتی مشترک، بازدید مشترکی از مجتمع‌های خدمات رفاهی، رستوران ها، سفره خانه‌های بین راهی توسط تعزیرات حکومتی، اداره کل دامپزشکی، بهداشت محیط و  صنعت و معدن  استان زنجان انجام شد.
 
 

وی ضمن اشاره به ضرورت کنترل و نظارت بهداشتی مواد غذایی در رستوران ها افزود: این طرح از نخستین روز های سال جاری در دو شیفت صبح و بعد از ظهر توسط بازرسین سازمان های مربوط با جدیت کامل انجام می شود.

ممیزی با تاکید بر اینکه بازدید‌های مشترک کارشناسان در مناسبت‌های خاص و ایام نوروز و تداوم این نظارت‌ها و همکاری‌ها در طول سال می‌تواند در کاهش تخلفات بهداشتی مؤثر واقع شود خاطر نشان کرد:در همین زمینه  امروز هم رستوران های بین راهی استان نوسط یک اکیپ 10 نفر مورد بازدید قرار گرفت.
 
 
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد:در بازرسی‌های صورت گرفته بیش از سه و نیم تن مرغ غیربهداشتی که در شرایط نامطلوب نگهداری شده و بصورت کامل قبل از تمیز کردن پخته و سرو می‌شد، در محل توقیف و تیم بازرسی مقادیری مرغ پخته را با دستور رییس شعبه تعزیرات حکومتی معدوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان اظهار داشت: در یک رستوران بین راهی، سوپ و گوجه فرنگی مصرف یک روز که فاسد بوده و همچنین ظروف کهنه و قدیمی غیرقابل مصرف بطور کامل معدوم، صورتجلسه تنظیم و جهت تشکیل پرونده به شعب این اداره کل ارسال شد.

این مقام مسئول افزود: گزارش‌های مردمی واصله در خصوص موارد مشکوک و تخلفات در رستوان‌ها در اسرع وقت رسیدگی و تک تک شهروندان می‌توانند موارد تخلف را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.
 

ممیزی  تشکیل تیم های نظارتی مشترک و اجرای طرح های ضربتی بازدید،  را در جلوگیری از تخلفات بهداشتی و تأمین امنیت غذایی در استان مؤثر عنوان کرد.
 
 
انتهای پیام/ن
 
 

بازدید ار رستوران های زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.