سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادفات نوروزی جنوب سیستان و بلوچستان ۲۰ درصد افزایش داشت

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تصادفات رانندگی در جاده‌های جنوب این استان در طرح نوروزی پلیس نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ یداله ستوده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همزمان با طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تاکنون ۷۱ فقره تصادف در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان رخ داد که ۱۶ کشته و ۹۲ مصدوم برجا گذاشتند.

وی رعایت نکردن حق تقدم، انحراف و تجاوز به چپ و سرعت زیاد را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۳۳ درصد تصادفات این مدت ناشی از واژگونی، ۴۵ درصد برخورد ۲ وسیله نقلیه با یکدیگر و سایر موارد بوده است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه ۱۲۰ تیم از ماموران پلیس راه به طور شبانه روزی در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان حضور دارند، اما رعایت قوانین از سوی رانندگان برای کاهش آمار تصادفات بسیار ضروریست.

سرهنگ ستوده اظهار داشت: هر حادثه رانندگی سبب داغدار شدن چندین خانواده می‌شود و بر این اساس حتی وقوع یک تصادف نیز برای همگان ناراحت کننده است.

انتهای پیام/ع

تصادفات نوروزی جنوب سیستان و بلوچستان ۲۰ درصد افزایش داشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.