سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه جاده‌های استان کرمانشاه باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : هم اکنون با وجود بارش شدید باران همه جاده‌های استان باز است و مشکلی در تردد خودرو‌ها وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه جاده مسدودی در استان کرمانشاه نداریم، گفت : چند مورد رانش زمین و ریزش کوه در برخی از نقاط استان از جمله منطقه اورامات داشتیم که مشکل خاصی به وجود نیامده و جاده‌ها پاکسازی شده است.

وی گفت : اکنون بیش از ۱۰۰ اکیپ راهداری با استفاده از ماشین آلات مورد نیاز در سطح جاده‌های استان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ تن از نیرو‌های راهداری اکنون در جاده‌های استان مستقر و در حالت آماده باش هستند، گفت: بنده به عنوان مدیرکل در دفتر کاری خود با استفاده از دوربین‌ها وضعیت جاده‌های استان را رصد و کنترل می‌کنم و سایر همکاران در جاده‌ها مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اعلام اینکه تاکنون مشکل خاصی بوجود نیامده است، گفت: برای هر نوع حادثه‌ای در سطح جاده‌ها آمادگی داریم.

کرمی افزود: همه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای جلوگیری از بروز حادثه در سطح جاده‌های استان بسیج شده است.

 

 

انتهای پیام/د

چند مورد رانش زمین و ریزش کوه در برخی از نقاط استان از جمله منطقه اورامات داشتیم

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.