سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتفاقات مهم جهان در اسفند ۹۷/

از افشای دروغ بی‌بی‌سی درباره سردار سلیمانی تا عزادار شدن عروس ایرانی در آمریکا و رو شدن چک ترامپ به بازیگر زن فیلم‌های مستهجن + تصاویر


اسفند ۱۳۹۷ با اخبار و حوادث تلخ و شیرین بسیاری در عرصه بین‌الملل همراه بود.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در اسفند سال ۹۷ شاهد اتفاقات و رویدادهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری در عرصه بین‌الملل بودیم. در این ماه، سقوط مرگبار یک هواپیمای بوئینگ جدید از نوع «۷۳۷ مکس» با ۱۵۷ مسافر و خدمه حسابی برای این شرکت هواپیماسازی آمریکایی جنجال به پا کرد و مشخص شد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با لغو قرارداد فروش این هواپیما به ایران پس از خروج از برجام چه لطف ناخواسته بزرگی به ایران کرده است!

در این ماه حادثه تلخ دیگری نیز رخ داد و آن حمله تروریستی به دو مسجد در نیوزیلند بود که طی آن دستکم ۵۰ نمازگزار مسلمان به معصومانه‌ترین شکل ممکن جان خود را از دست دادند. عامل این جنایت یک جوان نژادپرست بود که با پخش زنده کشتار نمازگزاران مسلمان در صفحه فیس‌بوک خود، تلخی این جنایت را دوچندان کرد.

علاوه بر این، ساخت یک مستند تحریف‌شده توسط بی‌بی‌سی درباره سردار سلیمانی، ادعای شنود مکالمات خانواده نتانیاهو و رقیب انتخاباتی او توسط دستگاه اطلاعاتی ایران، افشای اختلاف میان پادشاه و ولیعهد عربستان، شکست دور دوم مذاکرات ترامپ و کیم‌جونگ‌اون، خودکشی مشاور اقتصادی اوباما و پایان تلخ زندگی یک زوج جوان ایرانی در آمریکا از جمله‌ی دیگر اتفاقات اسفندماه ۹۷ بودند. با این همه این تنها بخشی از مهمترین اخبار اسفندماه گذشته است؛ در ادامه مهمترین رویدادهای این ماه را بار دیگر مرور می‌کنیم.
















انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر انگلیس و مزدوران داخلیش
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
خدا لعنت کنند افراد عوامل بی بی سی
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
ننگ بر بی بی سی