سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشتی استان اردبیل را بطور جدی حمایت می‌کنیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بدون شک درحمایت همه جانبه از کشتی استان اردبیل جهت رسیدن به موفقیت‌ها مصمم هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با رئیس هیات کشتی استان اردبیل بااشاره به حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان از کشتی استان افزود: در حمایت همه جانبه از کشتی استان مصمم هستیم و تلاش می‌کنیم با حمایت‌ها و بهره گیری از پیشنهادات و کمک‌های پیشکسوتان این رشته، کشتی استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی بیان کرد: برای داشتن کشتی گیران حرفه ایی باید زیرساخت‌ها آماده باشند چرا که کشتی گیر زمانی می‌تواند باتمام قوت و بدون دغدغه تمرین کند و به موفقیت برسد که امکانات اولیه فراهم باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: داشتن خانه کشتی مجهز و بالا بردن دانش مربیان در کنار برگزاری رقابت‌های استانی می‌تواند در افزایش سطح کمی و کیفی کشتی در این شهرستان نقش بسزایی ایفا کند.

آقاخانی افزود: امیدوارم با کشف و پرورش استعداد‌هایی نهفته در استان اردبیل، کشتی گیران جوان و جویای نامی را تحویل جامعه کشتی داده و شاهد درخشش، موفقیت و کسب مدال‌های رنگارنگ در میادین ملی و جهانی باشیم.

انتهای پیام/ح

کسب مدال‌های رنگارنگ در میادین ملی و جهانی توسط کشتی گیران اردبیلی

برچسب ها: کشتی ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.