سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل چهار هزار نیروی پلیس برای مقابله با هرگونه سیلاب احتمالی

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از آمادگی کامل چهار هزار نیروی پلیس برای مقابله با هرگونه سیلاب احتمالی و حفظ اموال سیل زدگان در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : به دنبال اخطاریه‌های اداره کل هواشناسی استان مبنی بر احتمال جاری شدن سیل در نقاط مختلف استان، نیرو‌های پلیس به حالت آماده باش درآمده اند.

وی گفت : در همین راستا قرارگاه ویژه مقابله با سیل نیز در ستاد انتظامی استان به منظور مدیریت شرایط و آمادگی برای وقوع حوادث احتمالی و همچنین ارائه کمک‌های مورد نیاز به افراد تشکیل شده است.

مرزبانی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی پلیس، چهار هزار نفر نیروی پلیس در قالب ۷۸۹ تیم به صورت شبانه روزی کار تامین امنیت مسافران و مهمانان نوروزی را برعهده داشتند که این نیرو‌ها هم اکنون برای امداد رسانی به سیل زدگان احتمالی به کارگیری خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوادثی نظیر سیل، زلزله و ... افراد آسیب دیده بیش از هر چیزی به امنیت نیاز دارند و وظیفه پلیس است که بتواند به این مطالبه پاسخ دهد.

وی همچنین به تک تک شهروندان کرمانشاهی و مسافران نوروزی این اطمنیان خاطر را داد که پلیس جدی‌تر از همیشه به خوبی از امنیت آن‌ها دفاع و اجازه کوچکترین ناامنی به سوء استفاده کنندگان احتمالی از شرایط پیش آمده را نخواهد داد.

مرزبانی در پایان گفت: هر کدام از شهروندان که به کمک پلیس نیاز داشتند می‌توانند به ماموران پلیس مستقر در نقاط مختلف مراجعه و یا با سامانه ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی تماس حاصل کنند .

 

 

انتهای پیام/د

احتمال جاری شدن سیل در نقاط مختلف استان

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.