سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور کاروان مهربانی در جمع کودکان سیل‌زده‌ی معمولان

کاروان فرهنگی کانون پرورشی برای کودکان سیل‌زده‌ی معمولان به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  کاروان فرهنگی و پیک شادی از طرف کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان لرستان با حضور در بخش معمولان برای کودکان سیل‌زده در این منطقه به اجرای برنامه‌های متنوع پرداختند.

خواندن داستان، برگزاری مسابقه، اجرای نمایش و اهدا بسته‌های فرهنگی (کتاب و اسباب‌بازی‌های فکری) برای ساعاتی غبار غم را از چهره‌های کودکان معصوم کنار زد. اجرای نمایش شاد با هنرنمایی جمشید و نیلوفر نادعلی با خنده و تشویق‌های بی‌امان کودکان مواجه شد.

معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورشی فکری نوجوانان در خصوص برنامه‌ی فوق بیان کرد: در راستای تقویت روحی بچه‌هایی که در سیلاب بی‌سابقه لرستان و بخش معمولان دچار آسیب شده‌اند، با تصمیم محمدجواد محمدی مدیر کانون پرورشی لرستان تصمیم به اجرای این برنامه گرفتیم. آفرین پنهانی افزود: بخشی از بسته‌های فرهنگی ارسالی توسط کانون و بخشی دیگر توسط فعالان فرهنگی و هنرمندان تهیه شد. وی در ادامه افزود: ۳ کتابخانه سیار روستایی، همراه با چند نفر از مربیان مراکز ثابت کانون پرورشی فکری نوجوانان در این برنامه‌ی پرنشاط به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در مسیر خرم‌آباد به پل‌دختر ۴ نقطه از جاده به دلیل طغیان رودخانه و سیلاب تخریب و یا کناره‌های نوار رودخانه با ریزش مواجه شده است. همین امر باعث شد تردد خودرو‌ها با کندی و به‌صورت تک لاین انجام شود.
نیرو‌های زحمتکش راهداری با تمام توان و امکانات در حال بازسازی راه‌های ارتباطی بودند

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های سیل‌آسا طی روز‌های آینده، عشایر کوچ‌نشین در طول جاده در حال جابجایی و انتقال به محل امن در حرکت بودند.

انتهای پیام/د

کاروان مهربانی در جمع کودکان سیل‌زده‌ی معمولان

برچسب ها: خانواده ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.