سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عهد التمیمی: اقدامات اسرائیل ضد فلسطینی‌ها نژادپرستانه است

عهد التمیمی، دختر فلسطینی در مصاحبه با راشا تودی گفت در حال حاضر آوارگان فلسطینی به علت اینکه رژیم صهیونیستی سرزمین آن‌ها را اشغال کرده است نمی‌توانند به سرزمین آبا و اجدادی خود بازگردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عهد التمیمی دختر فلسطینی که به صورت نظامی صهیونیست سیلی زد در مصاحبه با راشا تودی گفت: «در حال حاضر آوارگان فلسطینی به علت اینکه رژیم صهیونیستی سرزمین آن‌ها را اشغال کرده است نمی‌توانند به سرزمین آبا و اجدادی خود بازگردند.»

وی افزود: «اسرائیل به طور هدفمند و به عمد کودکان را هدف حملات خود قرار می‌دهد. آن‌ها موانعی بر سر راه آن‌ها ایجاد می‌کنند تا نتوانند به مدرسه بروند.»

عهد التمیمی ادامه داد: «آن‌ها معتقدند که باید تمامی فلسطینی‌ها را بکشند. این همچنین نشان می‌دهد آن‌ها نژادپرست هستند. صهیونیسم فلسطین را اشغال کرده است و از دین یهود برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می‌کند.»

وی گفت: «ما در برابر اسرائیل و فشار‌هایی که بر ما وارد می‌کند، تسلیم نشده ایم. حتی اگر آن‌ها به ما تیراندازی کنند و ما را بکشند ما از اهداف خود دست برنخواهیم داشت.»

عهد التمیمی تاکید کرد: «ترامپ هیچ حقی ندارد که سرزمینی را به اسرائیل بدهد. ما به مبارزه خود ادامه خواهیم داد تا فلسطین و بلندی‌های جولان اشغالی آزاد شود.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.