سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز دور جدید محدودیت ترافیکی پلیس راه در یازدهمین روز نوروز

رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده‌های چالوس و هراز در یازدهمین روز نوروز خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از شنبه در استان شاهد حجم ترافیک زیادی در محورهای ورودی استان هستیم ، گفت: این مسافران نوروزی بازگشت خود را مدیریت کنند تا در ساعات پایانی  شب شانزدهم فروردین شاهد ترافیک سنگین در جاده های خروجی هراز ، سوادکوه،چالوس و کیاسر  نباشند.

وی با بیان اینکه در جاده کرج – چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه امروز از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به کرج ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به مرزن آباد یک طرفه می‌شود.

محدودیت ترافیکی جاده هراز

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده هراز، گفت: آمدوشد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمدوشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه ۱۱ فروردین ماه تا ساعت ۲۲ روز شنبه ۱۷ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: نوروز ، گردشگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.