سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیستم لیگ ستارگان قطر

نقش اول طارمی در جریان پیروزی الغرافه/برد الاهلی در دربی ایرانی ها

در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ ستارگان قطر امشب دو دیدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ ستارگان قطر امشب دو دیدار برگزار شد. 

تیم الغرافه در مصاف با الریان به پیروزی چهار بر دو رسید.  ولادیمیر ویس (22 و 78 - پنالتی)، مهدی طارمی (28) و لوکاس مندس (56) زننده چهار گل تیم الغرافه بودند. دو گل تیم الریان نیز در دقایق 15 - پنالتی و 38 به ترتیب توسط رودریگو تاباتا و جلمین ریواس حاصل شدند.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در این مسابقه در ترکیب اصلی تیم الغرافه بازی کرد که یک پنالتی را هم با همکاری هم تیمی اش به شکل عجیبی از دست داد. بازیکن الغرافه پنالتی را به سبک مسی و سوارز (مشابه پنالتی طارمی و رضاییان) به طارمی پاس داد اما مهاجم ایرانی این تیم توپ را به دستان دروازه بان حریف زد‌.

در دیگر بازی امشب نیز تیم‌های الاهلی و العربی رودرروی هم قرار گرفتند که میزبان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. مشعل عبدالله (24) و محمد البیاتی (87) برای  تیم الاهلی در این دیدار گل زدند. تنها گل تیم العربی نیز در دقیقه 61 توسط ویکتور واسکوئز به ثمر رسید.

در این بازی امید ابراهیمی (الاهلی) و مرتضی پورعلی‌گنجی (العربی) در ترکیب اصلی تیم‌های خود حضور داشتند.

در جدول رده‌بندی 10 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم الاهلی دوحه با 33 امتیاز چهارم است، العربی 27 امتیازی هم رتبه ششم را در اختیار دارد. در این جدول الغرافه با 25 امتیازی رده هفتم را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید:

حضور بازیکنان ملی پوش ایران در ترکیب احتمالی دیدار الغرافه و العربی

شکست یاران طارمی مقابل قعر نشین لیگ ستارگان قطر

ماجرای بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس


انتهای پیام/

نتایج مسابقات لیگ ستارگان قطر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.