سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

صداوسیما با اطلاع رسانی به موقع اخبار جعلی سیل را در فضای مجازی بی اثر کرد

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت:صداوسیما با اطلاع رسانی به موقع، اخبار جعلی در فضای مجازی را مدیریت و بی اثر کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگار روابط عمومی رسانه ملی بیان کرد : از حماسه بی نظیری که کل مردم کشورمان برای کمک به سیل زدگان استان گلستان و شهرستان‌های گنبد، آق قلا و گمیشان داشتند تشکر میکنم و همچنین از مقام معظم رهبری که در اولین روز با اعزام نماینده ویژه خودشان به منطقه قوت قلبی برای مردم سیل زده بودند تشکر ویژه دارم.

وی ادامه داد: همچنین از صدا و سیما که با گزارش لحظه به لحظه این حادثه تلخ در استان و اطلاع رسانی از مشکلات سیل زدگان باعث ایجاد همدلی و وفاق ملی در تمام کشور شدند قدردانی میکنم و به عنوان نماینده مردم گنبد کاووس از این حماسه بی نظیر که مردم و مسئولین برای کمک به سیل زدگان خلق کردند تشکر می‌کنم.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اطلاع رسانی و آموزش شرط اساسی است و صدا و سیما در این روز‌ها با پوشش رسانه‌ای بحران سیل در استان‌های مختلف، و ارائه آموزش برای مواجهه شدن با سیل و حوادث غیرمترقبه مختلف، تاثیر خوب و مفیدی در بین مردم داشته است و این امر باعث شده که در استان‌های گلستان خسارات جانی کمتری داشته باشیم.

وی افزود: شبکه‌های مختلف سیما و استان به صورت لحظه به لحظه اخبار وضعیت سیل زدگان و آب هوایی کشور را پوشش دادند و توانستند اعتماد و وفاق ملی را بین مردم و مسئولان در مناطق زلزله زده بوجود آورند و همچنین شبکه‌های سیما با زیرنویس ها‌ی مربوط به سیل زدگان به بهترین شکل اطلاع‌رسانی کردند.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس گفت: صدا و سیما با اطلاع رسانی به موقع و سریع، اخبار جعلی و فراگیر شده در فضای مجازی که باعث وحشت و نگرانی مردم شده را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.