سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳۱ هزار مسافر به طرح ملی بهرفت سیستان و بلوچستان پیوستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۳۱ هزار و ۸۷۹ نفر در این استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به کمپین بهبود رفتار‌های ترافیکی (بهرفت) پیوستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح ملی بهرفت از ۲۷ اسفند با مشارکت بیش از ۷۳۸ نفر از اعضای جوان کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب و روستایی در ۴۰ پست مستقر در سطح سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی افزود: کمپین بهرفت میثاق نامه‌ای بین جمعیت هلال احمر و رانندگان است که تعهد می‌دهند در مدت سفر خود اصول راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات حوزه جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در ایام نوروز گفت: ۲۲ هزار و ۶۸ مسافر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به ایستگاه‌های سلامت حوزه جوانان این جمعیت مراجعه و از خدمات آن بهره‌مند شدند.

وی افزود: همچنین ۳۷ هزار و ۹۶۶ نفر از فضا‌های دوستدار کودک، ۴۹ هزار و ۲۰۵ نفر از چادر‌های نوروزی و ۲۳ هزار و ۸۱۱ نفر از خیمه‌های نماز بهره‌مند شدند.

راشکی ادامه داد: ۷۸۶ خواهر و ۶۲۱ برادر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در پست‌های نوروزی به ارائه خدمات به مسافران نوروزی می‌پردازند.

وی اظهار داشت: همچنین در این مدت توسط جوانان عضو این جمعیت محصولات فرهنگی شامل ۴۲ هزار و ۸۶۰ بروشور، ۲۴ هزار و ۷۱۴ عدد نقشه و ... بین مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان توزیع شد.

انتهای پیام/ع

بیش از ۳۱ هزار مسافر به طرح ملی بهرفت سیستان و بلوچستان پیوستند

برچسب ها: نوروز ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.