سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرماندهی انتظامی قم عنوان کرد؛

ترافیکی روان در تمام محور‌های مواصلاتی قم /کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک در قم

سرهنگ صیاد درویشی گفت:با تلاش پلیس راه،تمامی محور‌های مواصلاتی استان بار ترافیکی سبک تری دارند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ صیاد درویشی جانشین فرماندهی انتظامی قم برای تامین امنیت پایدار مردم قم، زائران و مسافران نوروزی که دراین ایام در محور‌های مواصلاتی استان تردد دارند، در بخش‌های ترافیکی، انتظامی وامنیتی اقدامات خوبی انجام شده و همه دستگاه‌های امدادی وخدماتی در کنار پلیس قرار گرفته و تاکنون با همدلی و هم افزایی، خدمت رسانی خوبی را ارائه کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جرایم مرتبط با سرقت که دغدغه‌هایی را نیز برای مسئولان، شهروندان و مسافران ایجاد کرده بود با اقدامات موثر پلیس استان و همکاری خوب مردم مهار شده و روند کنترل آن ادامه دارد.

وی ادامه داد: درحوزه ترافیک نیز با همکاری سازمان‌های امدادی در محور‌های مواصلاتی و به ویژه در سطح شهر مقدس قم شاهد کاهش ۲۵ درصدی تلفات جاده‌ای و کاهش ۲۰ درصدی آمار مصدومان هستیم.

جانشین فرماندهی انتظامی قم عنوان کرد:امیدواریم با برنامه ریزی و تصمیم گیری‌های خوبی که بصورت روزانه در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان در حال انجام است و کار‌ها به لحظه رصد، اجرایی و ماموریتی می‌شود، شاهد روند مطلوب اقدامات پلیس و همکاری سایر مسئولان در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران باشیم.

وی تصریح کرد: در رابطه با شبکه‌های مواد مخدر که در این ایام فرصتی برای فعالیت می‌یابند، خوشبختانه از ابتدای سالجاری تاکنون حدود ۲۳ خرده فروش دستگیر و بیش از ۲۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است و ما تلاش می‌کنیم در همه زمینه‌ها به ویژه وقوع سرقت، تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر، ترافیک وتصادفات و در نهایت هر گونه پدیده ناامنی که در سطح استان برای مردم و زائران دغدغه ایجاد کند، کنترل کنیم.

جانشین فرماندهی انتظامی قم همچنین از کشف بیش از ۸۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی با مشارکت پلیس سمنان خبر داد.

وی در تشریح این خبر ابرازکرد: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر قم بر عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر با مشارکت پلیس سمنان، مشخص شد یک نفر قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد مقادیری مواد مخدر را با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری 'سمند' به همراه خانواده اش از مبداً یکی از استان‌های همجوار به مقصد پایتخت منتقل و از حوزه استحفاظی قم عبور کند.

درویشی اشاره کرد:باهوشیاری ماموران خودروی مذکور شناسایی و توقیف و دو نفر در این رابطه بازداشت شدند،در بازرسی صورت گرفته از خودروی توقیف شده مقدار ۸۲ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب تعداد ۵۵ بطری پلاستیکی، کشف شد.

وی در پایان گفت:در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی که با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام /ح

ترافیک در تمام محور‌های مواصلاتی قم روان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.