سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی آزادراه‌ها در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جریمه عدم پرداخت عوارض الکترونیکی تا ۲۴ فرودین به تأخیر افتاد

میرشفیع گفت: جریمه عدم پرداخت عوارض الکترونیکی خودرو تا ۲۴ فروردین ماه به تأخیر افتاد و مسافران می‌توانند عوارض‌ خود را از طریق اپلیکشین پرداخت کنند.

حسین میرشفیع، معاون آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه از ابتدای سفرهای نوروزی طرح الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها اجرایی شده است، گفت: طرح الکترونیکی پرداخت عوارض خودرو در چهار آزادراه تهران- ساوه، تهران- قم، قزوین- زنجان و کرج- قزوین از ابتدای فروردین ۹۸ اجرایی شده است.

وی تأکید کرد: به دلیل اینکه ممکن است اطلاع رسانی کافی در این زمینه صورت نگرفته باشد کسانی که نتوانستند عوارض خود را به صورت الکترونیکی در این چهار آزادراه پرداخت کنند، تا بیست و چهارم فروردین ماه مهلت دارند عوارض خود را از طریق اپلیکیشن‌ها و یا سایت "پرداخت الکترونیکی عوارض"  پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید: اخذ الکترونیکی عوارض در چهار بزرگراه منتهی به تهران 


میرشفیع تصریح کرد: پیامک‌های عدم پرداخت عوارض به صاحبان خودرو ارسال می‌شود و ممکن است شماره پلاک خودرو با صاحب خودرو یکی نباشد، بنابراین مشکلاتی در این زمینه ایجاد می‌شود به همین دلیل مهلت زمانی چند روزه‌ای به صاحبان خودرو داده شده است.

معاون فنی آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تأکید کرد: اپلیکشین تاپ، کیپاد و سایت پرداخت عوارض الکترونیکی و همچنین دستگاه‌های خودپرداز در این چهارآزادراه‌ قرار داده شده تا مسافران از طریق آن عوارض خود را پرداخت کنند.

میرشفیع با بیان اینکه رانندگانی که در گذشته عوارض خود را از طریق پک‌هایی پرداخت می‌کردند این پک‌ها به صورت کامل از کار افتاده است، افزود: رانندگانی که در سایت بانک مسکن ثبت نام کرده باشند، می‌توانند از طریق همین سیستم عوارض خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

معاون فنی آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با تأکید بر اینکه اواسط تیر ماه مابقی آزادراه‌ها به پرداخت الکترونیکی  مجهز می‌شوند، گفت: همزمان با الکترونیکی کردن عوارض‌ها هیچ افزایش قیمتی در این طرح ایجاد نشده و مسافران نگران افزایش قیمت در این طرح نباشند.

انتهای پیام/

پرداخت عوارض الکترونیکی از ۴ راه اپلیکیشن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
با وجود گذشت یک ماه از شروع این طرح هنوز برای من داره عوارض میاد.بارها با شرکتش تماس گرفتم ولی پاسخ درست درمونی نمیدن.یعنی من تا کی باید این داستان داشته باشم؟شاید یکی داره تردد میکنه به حساب من میزنن.آخه این چه وضعیتی ؟
صادق
۲۰:۲۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
امروز با شرکت مجری طرح تماس گرفتم میگه اگه تردد نداشتی و جریمه شدی باید اعلام کنی تا ما پیگیری کنیم آخرشم حتما در میاد میگه شما تردد داشتی که خودش خراب نشه . واقعا در این فکرم که چطوری باید ثابت کنم که من اصلا امسال از آزادراه رد نشدم.کم مشکلات داریم اینم سرگرمی جدید شده.چرا باید برای کار نکرده وقت بزاریم ؟
حسین
۱۱:۳۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
موقع پرداخت هیچ رسیدی نمیده.برای خیلی ها که راننده شرکت یا شخص دیگه ای هستن نیازه که رسید پرداخت داشته باشن.مخصوصا راننده های شرکتها و ادارات.
حسین
۰۱:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
آخر این طرح ضرر و زیان مردمه
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
سلام
من ترددی نداشتم و پرداخت هم کرده ام ولی هر روز یه نرخ بابت بدهی عوارض نشان میده . چطوری میشه پيگيری کرد ؟
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام.منم مشکل شمارادارم.یعنی ازشهربیرون نرفتم برام عوارض اومده.باانی روتماس گرفتم گفتن پیگیری میکنیم.فعلاًکه خبری نشده.
فرا
۱۱:۴۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
پرداخت توسط موبایل نا امن است.دیگر اینکه همه رانندگان گوشی هوشمند ندارند و همه رانندگان اینترنت گوشی ندارن.

چرا برای اینکار سایت اینترنتی دولتی تدارک دیده نشده است و مردم از کجا بدانند در این آشفته بازار کلاهبرداری های اپلیکیشنی کدام اپلیکیشن و یا حتی سایت راست می گه؟

اطلاع رسانی مناسبی جهت روش کسب اطلاع از میزان بدهی و روش پرداخت ایمن وجود ندارد
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
واقعا
حسين فيروزى
۱۳:۳۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
من هيج رفت و امدى نكردم ولى براى من 4000 تومان عوارضى ثبت شده. از جه راهى بايد بيكًيرى كنم.
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
یه نفر پلاکش را دستکاری کرده به اسم شما عوارض ثبت شده
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
دقیقا
متاسفانه هنوز با اینه همه تبلیغات مبنی بر الکترونیکی شدن عوارض اتوبان ها حتی یک اپلیکیشن رو به صورت رسمی این سازمان به مردم معرفی نکرده است.
فقط اعلام شده از طریق 4 اپلیکیشن. خوب این 4 اپلیکیشن کدوماست؟
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
خب عزیزان با توجه به نرم افزار های تقلبی چرا اپلیکیشن را معرفی نمیکنید که از کجا دانلود کنیم؟